---> Bonjour! > ---> Podle vsech nasich statistik to vubec takto neni. Na portalech je > obecne daleko nizsi ucinnost nez na specifickych sitech a vcelku by to > davalo logiku. (....) > ucinnost reklamy je vcelku velka a urcite vetsi nez na portalech. Problem je > ale takovy site prodat zakaznikovi, tady mate naprosto presne argumenty. ---> Pan Illichmanne, prosel jsem si vysledky iAuditu, a musim priznat, ze procentualne skutence je klikatelnost na katalogovych, a vseobecne "vyhledavacich/portalnich" serverech nizsi, nezli na serverech poskytujichch vlastni obsah. ---> Zaroven jsem si ale vsiml, ze pomer PV vuci UIP je na serverech typu katalogu nebo vubec search-enginu vyssi nezli na serverech, ktere poskytuji vlastni obsah. Zajimavou vyjimku tvori servery, kde PV:UIP cini 50:1 (Mobilmania), coz mne pripada velmi zvlastni.(V posledni dobe jsem meril procentualni podil reklamy ku plose WWW strany, a na serverech, ktere maji vysoky pomer PV:UIP, cini pomer plochy reklamy ku plose WWW strany prumerne nizsi podil, nezli na serverech, kde je pomer PV:UIP vyssi.). ---> Je to ciste jen teze, ale mam nasledujici DOJEM: a) lide, kteri navstivi server, poskytujici vlastni obsah, odklikou reklamu, az kdyz si prectou to, kvuli cemu vypsali adresu do location baru (nebo kdyz je obsah zklame); b) lide, kteri navstivi vyhledavac, odkliknou odkaz, kdyz cekaji na vysledek hledani (do noveho okna), nebo v pripade, ze hledani je delsi cas neuspesne. Moje dojmy nejsou podlozeny vyzkumem. Dosel jsem k nim proste tak, ze jsem cca 20 minut cekal, nezli se uvolni pocitac ve studovne it.pedf.cuni.cz. ---> Pokud byste nekdo mel cas, zkuste sledovat "bezne uzivatele", treba dojdete k rozdilnym vysledkum. Nejde mi o to, abych mel za kazdou cenu pravdu. Proste me zajima chovani "bezneho uzivatele" (takoveho, ktery nepouziva I...net profesionalne). Skoda, ze se takovemu sledovani nevenuji duveryhodne agentury pro vyzkum verejneho mineni. ---> Zajimalo by mne, jestli je pomer odkliknuti ku poctu UIP vyssi na serverech, ktere poskytuji vlastni obsah, nebo na serverech typu search-engine. Moje vysledky tento pomer neberou v uvahu (pomer plochy reklamy neni pomer odkliknuti ;-) Dekuji panu Illichmannovi, ze se zabyval mym nazorem. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST