Zdravim, vcelku souhlasim se vsim co zde bylo receno, jenom posledni bod mi nejak tedy nesedi: Poslednim momentem je skutecnost, ze Kyblik prodava vlastni obsah, kdezto Seznam je katalogem odkazu, lide na Seznamu jsou pripraveni vnimat odkazy vne serveru a casteji odklikavaji banner nezli navstevnici Kyblika, kteri nemaji duvod klikat na reklamu, jelikoz oni uz svuj cil (Kyblik) nasli, pripadne na reklamu kliknou az v okamziku, kdy Kyblik ukojil jejich touhu a jsou znovu pripraveni vyhledavat nove informace. ---> Podle vsech nasich statistik to vubec takto neni. Na portalech je obecne daleko nizsi ucinnost nez na specifickych sitech a vcelku by to davalo logiku. Kdyz jdu na vyhledavac tak neco konkretniho hledam a vetsinou to najdu a jdu pres ten odklik pryc a nejaka reklama me tam moc nezajima. Kdezto na specifickem situ ten clovek ma 2 moznosti. Bud napsat do prohlizece novou adresu (ja osobne jich z hlavy moc neznam a laik uzivatel uz vubec ne) a nebo zareaguje na banner. Proto take na techto sitech ta ucinnost reklamy je vcelku velka a urcite vetsi nez na portalech. Problem je ale takovy site prodat zakaznikovi, tady mate naprosto presne argumenty. Pavel ILLICHMANN Mr.Lin(x) -- =M= -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST