RE: cena impresse

From: Illichmann Pavel (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 17. 02. 2001, 16:36 CET


Zdravim,
vcelku souhlasim se vsim co zde bylo receno, jenom posledni bod mi nejak
tedy nesedi:

Poslednim momentem je skutecnost, ze Kyblik prodava vlastni 
obsah, kdezto Seznam je katalogem odkazu, lide na Seznamu jsou 
pripraveni vnimat odkazy vne serveru a casteji odklikavaji 
banner nezli navstevnici Kyblika, kteri nemaji duvod klikat 
na reklamu, jelikoz oni uz svuj cil (Kyblik) nasli, pripadne 
na reklamu kliknou az v okamziku, kdy Kyblik ukojil jejich 
touhu a jsou znovu pripraveni vyhledavat nove informace.

---> Podle vsech nasich statistik to vubec takto neni. Na portalech je
obecne daleko nizsi ucinnost nez na specifickych sitech a vcelku by to
davalo logiku. Kdyz jdu na vyhledavac tak neco konkretniho hledam a vetsinou
to najdu a jdu pres ten odklik pryc a nejaka reklama me tam moc nezajima.
Kdezto na specifickem situ ten clovek ma 2 moznosti. Bud napsat do
prohlizece novou adresu (ja osobne jich z hlavy moc neznam a laik uzivatel
uz vubec ne) a nebo zareaguje na banner. Proto take na techto sitech ta
ucinnost reklamy je vcelku velka a urcite vetsi nez na portalech. Problem je
ale takovy site prodat zakaznikovi, tady mate naprosto presne argumenty.

Pavel ILLICHMANN
Mr.Lin(x)

--
=M=


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST