V USA byly provedeny nejake pruzkumy (ne ze bych jim zas tak 100% veril..), ze dnes je tam pres 65% internetove reklamy zamerene na brand building, a 25% na direct marketing (zbytek je nejednoznacny). Tedy vetsina banneru je cilena na to, aby si clovek zapamatoval to, co banner sdeluje (znacka, slogan atd.) a ne aby klikl a hned si neco koupil. ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, February 02, 2001 9:57 AM Subject: RE: kilky misto impresi Stacilo by mi poustet image banner, na ktery (skoro) nikdy nikdo neklikne, a mel bych ohromne mnozstvi impresi... zatimco ted jsou vsichni motivovani delat bannery, na ktere nekdo klikne, tak podle toho navrhu by se vyplatilo delat bannery, na ktere nikdo neklikne - a prvni moznost mi pripada logictejsi :-). Nesmime zapominat, ze banner pusobi, i kdyz na nej nikdo neklikne. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz P.S. Pokud se nepletu, tak u mensich vymennych systemu se obcas objevuje pridelovani kreditu jak za imprese, tak za klinuti. -----Original Message----- From: Vilda Zoubek [mailto:zoubek@mujmail.cz] Sent: Thursday, February 01, 2001 11:21 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: kilky misto impresi Dobry den, jak to tak ctu dostal jsem silenou myslenku a mozna mi to inhned vyvratite, co misto impresi ve vymenem systemu pocitat kliky, vzdyt o ty tady jde, nekdo na vasich strankach klikne vam se to zapocte a vas banner se bude zobrazovat dokud na nej nikdo neklikne, byla by to ferova vymena vy jste nalakal 100 lidi a sto lidi bylo nalakano k vam, no ted kdyz jsem to napsal uz se mi to tak dobre nezda, ale jiste reseni by to bylo. Pokud by mel server nizke CTR tak by se tam zkratka ty bannery zobrazovaly tak dlouho dokud by nekoho nenalakaly a kdyz ma skoro nulovy CTR tak by se ani jeho banner nikde nezobrazoval, no co vy na to ? Vilem Zoubek ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST