RE: kilky misto impresi

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 02. 02. 2001, 09:57 CET


Stacilo by mi poustet image banner, na ktery (skoro) nikdy nikdo
neklikne, a mel bych ohromne mnozstvi impresi... zatimco ted jsou
vsichni motivovani delat bannery, na ktere nekdo klikne, tak podle toho
navrhu by se vyplatilo delat bannery, na ktere nikdo neklikne - a prvni
moznost mi pripada logictejsi :-). Nesmime zapominat, ze banner pusobi,
i kdyz na nej nikdo neklikne.
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz

P.S. Pokud se nepletu, tak u mensich vymennych systemu se obcas objevuje
pridelovani kreditu jak za imprese, tak za klinuti.

-----Original Message-----
From: Vilda Zoubek [mailto:zoubek@mujmail.cz]
Sent: Thursday, February 01, 2001 11:21 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: kilky misto impresi


Dobry den,

jak to tak ctu dostal jsem silenou myslenku a mozna mi to inhned
vyvratite,
co misto impresi ve vymenem systemu pocitat kliky, vzdyt o ty tady jde,
nekdo na vasich strankach klikne vam se to zapocte a vas banner se bude
zobrazovat dokud na nej nikdo neklikne, byla by to ferova vymena vy jste
nalakal 100 lidi a sto lidi bylo nalakano k vam, no ted kdyz jsem to
napsal
uz se mi to tak dobre nezda, ale jiste reseni by to bylo. Pokud by mel
server nizke CTR tak by se tam zkratka ty bannery zobrazovaly tak dlouho
dokud by nekoho nenalakaly a kdyz ma skoro nulovy CTR tak by se ani jeho
banner nikde nezobrazoval,

no co vy na to ?

Vilem Zoubek



------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST