Re: zakaz prodeje kreditu BB

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 01. 02. 2001, 18:06 CET


naprosty souhlas, to by bylo idealni reseni. Jenze co delat  v pripade,
kdyby takovy reddragon stanovil cenu reklamy na 500 Kc/1000 impresi vedom si
toho, ze nema co ztratit, protoze by ji vubec neprodal ani za 100 Kc/1000

Skoda, ze to tam nema Mr.linx :o)), ten ma (nebo mel - ?) pouze jednostranne
pocitani koeficientu...

=niky=


----- Original Message -----
From: "Illichmann Pavel" <pavel.illichmann@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, February 01, 2001 6:00 PM
Subject: RE: zakaz prodeje kreditu BB


Vite ja bych to postavil trochu jinak. Celkova cena kreditu muze byt
jakakoliv, pote je dulezity koeficient kterym tuto cenu vynasobite
(zadavatel na danou skupinu musi pouzit x-nasobek kreditu), aby celkova cena
kampane tvorila opravdu soucet cen jednotlivych ploch a mnozstvi impresi,
ktere na dane plochy jdou . Takto by to melo byt spravne. Jenomze je zde
problem v tom, ze je spousty serveru a je jedno zda jsou v BB ci v Lin(x)u,
ktere vlastne oficialne zadnou cenu stanovenou nemaji, takze by jste zde
mohl inzerci prodavat zdarma (Ale zde se nejakou "ceskou internetovou
dohodou" stanovila cena 180-190Kc). A na druhe strane v teto skupine mate
servery, ktere reklamu prodavaji a maji svou oficialni cenu stanovenu. Ve
vysledku navrhu kampane vam vznikne vlastne "darkovy kos" a cena se
zprumeruje podle mnozstvi ocenenych a neocenenych serveru a mnozstvi
impresi, ktere na dane servery jdou. Toto by opravdu melo byt jedine a
spravne reseni prodeje kampani, jinak vlastne "okradete" bud sebe - musite
zaplatit serveru z drazsi plochou nez je 180Kc a nebo temto serverum
neplatite a vlastne okradete je.

Pavel ILLICHMANN
Mr.Lin(x)

-----Original Message-----
From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz]
Sent: Thursday, February 01, 2001 5:14 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: zakaz prodeje kreditu BB


Je to pravda, protoze server toci vymenny Billboard.cz a prodava tyto
imprese z jedineho duvodu, klasickou  reklamu na svem serveru nikdy neprodal

ostatne, co jsem reknul spatne:

> Pozor, v podstate to neni cena kreditu billboardu, ale cena serveru, ktery
| > tyto kredity toci a ktery je chce prodat.

Neni to cena kreditu Billboardu, protoze ten ma cenu 190 Kc/1000 impresi,
dale, ty imprese byly vygenerovany na nejakem serveru a ten je chce prodat
za cenu treba 20 Kc/1000 impresi a to je cena reklamni plochy, kteoru zvolil
SAM PROVOZOVATEL SERVERU, takze je to jeho cena.  Kdyby si myslel, ze jeho
plocha ma vetsi cenu, prodaval by draz a nesnizoval vlastne sam sobe prijem

At se na to divam z jakehokolik pohledu, nevidim, ze bych neco napsal spatne

=niky=


----- Original Message -----
From: "Dan Prerucil" <DanPrerucil@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, February 01, 2001 5:04 PM
Subject: Re: zakaz prodeje kreditu BB


| Ale tomuto, co jste ted pane Kucera napsal neverite asi ani Vy sam, ze ?
Opravdu radeji premyslejte nez neco plesknete.
|
| Dne 1. únor 2001, <reklama@nawebu.cz> napsal:

| >
| > Pozor, v podstate to neni cena kreditu billboardu, ale cena serveru,
ktery
| > tyto kredity toci a ktery je chce prodat.
|


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST