RE: zakaz prodeje kreditu BB

From: Illichmann Pavel (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 01. 02. 2001, 18:00 CET


Vite ja bych to postavil trochu jinak. Celkova cena kreditu muze byt
jakakoliv, pote je dulezity koeficient kterym tuto cenu vynasobite
(zadavatel na danou skupinu musi pouzit x-nasobek kreditu), aby celkova cena
kampane tvorila opravdu soucet cen jednotlivych ploch a mnozstvi impresi,
ktere na dane plochy jdou . Takto by to melo byt spravne. Jenomze je zde
problem v tom, ze je spousty serveru a je jedno zda jsou v BB ci v Lin(x)u,
ktere vlastne oficialne zadnou cenu stanovenou nemaji, takze by jste zde
mohl inzerci prodavat zdarma (Ale zde se nejakou "ceskou internetovou
dohodou" stanovila cena 180-190Kc). A na druhe strane v teto skupine mate
servery, ktere reklamu prodavaji a maji svou oficialni cenu stanovenu. Ve
vysledku navrhu kampane vam vznikne vlastne "darkovy kos" a cena se
zprumeruje podle mnozstvi ocenenych a neocenenych serveru a mnozstvi
impresi, ktere na dane servery jdou. Toto by opravdu melo byt jedine a
spravne reseni prodeje kampani, jinak vlastne "okradete" bud sebe - musite
zaplatit serveru z drazsi plochou nez je 180Kc a nebo temto serverum
neplatite a vlastne okradete je.

Pavel ILLICHMANN
Mr.Lin(x)

-----Original Message-----
From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz]
Sent: Thursday, February 01, 2001 5:14 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: zakaz prodeje kreditu BB


Je to pravda, protoze server toci vymenny Billboard.cz a prodava tyto
imprese z jedineho duvodu, klasickou  reklamu na svem serveru nikdy neprodal

ostatne, co jsem reknul spatne:

> Pozor, v podstate to neni cena kreditu billboardu, ale cena serveru, ktery
| > tyto kredity toci a ktery je chce prodat.

Neni to cena kreditu Billboardu, protoze ten ma cenu 190 Kc/1000 impresi,
dale, ty imprese byly vygenerovany na nejakem serveru a ten je chce prodat
za cenu treba 20 Kc/1000 impresi a to je cena reklamni plochy, kteoru zvolil
SAM PROVOZOVATEL SERVERU, takze je to jeho cena.  Kdyby si myslel, ze jeho
plocha ma vetsi cenu, prodaval by draz a nesnizoval vlastne sam sobe prijem

At se na to divam z jakehokolik pohledu, nevidim, ze bych neco napsal spatne

=niky=


----- Original Message -----
From: "Dan Prerucil" <DanPrerucil@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, February 01, 2001 5:04 PM
Subject: Re: zakaz prodeje kreditu BB


| Ale tomuto, co jste ted pane Kucera napsal neverite asi ani Vy sam, ze ?
Opravdu radeji premyslejte nez neco plesknete.
|
| Dne 1. únor 2001, <reklama@nawebu.cz> napsal:

| >
| > Pozor, v podstate to neni cena kreditu billboardu, ale cena serveru,
ktery
| > tyto kredity toci a ktery je chce prodat.
|


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST