RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 19. 12. 2000, 10:50 CET


Reklama ve e-mailu je běžnou součástí nabídky komerční sítě IMS. Dá se
zasílat text i HTML forma a dá se pochopitelně měřit i odezva (za
předpokladu že je čtenář on-line)
Pokud chcete mohu Vám poslat ukázky již realizovaných kampaní. Úspěšnost je
vyšší než u klasické bannerové inzerce. Při zachování určitých postupů se dá
i přiřadit banner skupině uživatelů. Tím nemyslím dělení dle adresáře firmy.
Jedná se o SW.
Reklama v e-mailu je účinná. Samotná tato diskuse je ukázkou.

Ivan Fuksa
Project Manager

M.I.A., a.s., Jaselská 6/275, 160 00  Praha 6, Czech Republic
Tel.: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 3332 6313
E-mail: ivan.fuksa@mia.cz, web: http://www.mia.cz,



-----Original Message-----
From: Petr Bartoň [mailto:barton@lundegaard.cz]
Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)


Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych
zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus
enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.):

A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to
1) na "hornich pozicich"
2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?)
3) na konci e-mailu
4) popripade jinde

B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML?
1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail
klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.)
2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A?

:) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data?
Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek.

Petr Barton

Lundegaard



> -----Original Message-----
> From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)
>
>
>
> 	ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a
> napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou
> nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu,
> ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily
> z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde.
>
> > -----Original Message-----
> > > 	btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost.
> >
> > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla,
> > kolik maji zatim
> > hitu, krome toho meho, na band-x.cz?
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST