Reklama ve e-mailu je běžnou součástí nabídky komerční sítě IMS. Dá se zasílat text i HTML forma a dá se pochopitelně měřit i odezva (za předpokladu že je čtenář on-line) Pokud chcete mohu Vám poslat ukázky již realizovaných kampaní. Úspěšnost je vyšší než u klasické bannerové inzerce. Při zachování určitých postupů se dá i přiřadit banner skupině uživatelů. Tím nemyslím dělení dle adresáře firmy. Jedná se o SW. Reklama v e-mailu je účinná. Samotná tato diskuse je ukázkou. Ivan Fuksa Project Manager M.I.A., a.s., Jaselská 6/275, 160 00 Praha 6, Czech Republic Tel.: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 3332 6313 E-mail: ivan.fuksa@mia.cz, web: http://www.mia.cz, -----Original Message----- From: Petr Bartoň [mailto:barton@lundegaard.cz] Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.): A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to 1) na "hornich pozicich" 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?) 3) na konci e-mailu 4) popripade jinde B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML? 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.) 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A? :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data? Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek. Petr Barton Lundegaard > -----Original Message----- > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > > > > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu, > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde. > > > -----Original Message----- > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost. > > > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla, > > kolik maji zatim > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz? > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST