Re: trzni cena impresi Mr. Linx a BillBoard

From: Jirka Lahvicka (lahvicka@ignum.cz)
Date: 29. 11. 2000, 08:52 CET


Clanek, ktery srovna pocet navstevniku, ktere prinese kampan za urcity objem kreditu (stejny v linxu jako v billboardu), vyjde snad behem 2-3 dnu na Lupe (pokud ho tedy Marek Antos bude chtit :-). Pujde o realne probehlou kampan, uz mam k dispozici konecna data udavana reklamnimi systemy, pocet prislych navstevniku jsme sledovali i na nasi strane. Tato data u nas jeste nejsou analyzovana, ale uz ted mohu avizovat, ze vysledek je (alespon v pripade teto jedne konkretni kampane se zhruba srovnatelnym cilenim) dost prekvapivy :-). Soude podle te kampane, rozhodne neni odpovidajici vymenny pomer billboard-linx 1:1.
Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz




---------- Original Message ----------------------------------
From: =?ISO-8859-2?B?SXZhbiBMYXRl6Gth?= <ivan@revolution.cz>
Reply-To: =?ISO-8859-2?B?SXZhbiBMYXRl6Gth?= <ivan@revolution.cz>
Date: Wed, 29 Nov 2000 07:56:44 +0100

>Mne by rovnez zajimalo jestli je mezi temito systemy cenovy rozdil.
>Podle mne totiz mr.linx spori jiz ve vyslednem zobrazovacim pomeru
>(pri 1000 zobrazeni mi naspori 0,8 nasobek kreditu) kdezto billboard
>ulozi do kreditni banky jen polovinu skutecneho poctu poskytnutych
>impresi a teprve pri spusteni kampane tyto nasporene kredity nasobi v
>inzerovanem pomeru "az" 1:1. Alespon tak mi bylo to bylo receno ze
>strany billboardu. Tudiz 1000 nasporenych impresi mr.linxe se nerovna
>1000 nasporenych impresi z billboardu. V pripade mr.linxe je to navic
>zkomplikovano dalsi zmenou pomeru nasporene vs. pouzitelne v kampani a
>to dle serveru na kterych kampan pobezi. Nebo se pletu?
>
>
>ivan latecka
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST