Re: trzni cena impresi Mr. Linx a BillBoard

From: Ivan Latečka (ivan@revolution.cz)
Date: 29. 11. 2000, 07:56 CET


Mne by rovnez zajimalo jestli je mezi temito systemy cenovy rozdil.
Podle mne totiz mr.linx spori jiz ve vyslednem zobrazovacim pomeru
(pri 1000 zobrazeni mi naspori 0,8 nasobek kreditu) kdezto billboard
ulozi do kreditni banky jen polovinu skutecneho poctu poskytnutych
impresi a teprve pri spusteni kampane tyto nasporene kredity nasobi v
inzerovanem pomeru "az" 1:1. Alespon tak mi bylo to bylo receno ze
strany billboardu. Tudiz 1000 nasporenych impresi mr.linxe se nerovna
1000 nasporenych impresi z billboardu. V pripade mr.linxe je to navic
zkomplikovano dalsi zmenou pomeru nasporene vs. pouzitelne v kampani a
to dle serveru na kterych kampan pobezi. Nebo se pletu?


ivan latecka

> Dobry den,

> zajimalo by mne, jaka je podle vas realna (trzni) cena kreditu u 
> systemu Mr. Linx resp. BillBoard. Jiste se bude lisit podle 
> objemu kreditu, rekneme tedy od nejakych 100 tisic vyse.

> J.Stodola

> K chatování je tu http://www.XChat.cz
> Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz

> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST