Dne 27.7.2000 Adam Hauner napsal(a)
> Napada mne, zda-li prunik podobne tematiky do reklamni oblasti (a vsimnete
> si, ze se jedna o prunik prostrednictvim zbytkoveho reklamniho prostoru ci
> jeho derivaci, ani iDNES ani NOVA si nezaplati podobnou kampan v jinem
> mediu) muze jeste vice zhorsit vnimani reklamy jejimi konzumenty. Coz se
> bohuzel obrati jen a jen proti provozovatelum.
Jak to tak pozoruji, cely problem je o tom, jakou formou banner
informoval a protoze ho vetsina lidi nevidela, neda se to jednoznacne
rozhodnout. Pokud ten banner jeste nekde rotuje, zkuste ho nekdo odchytit,
at se nebavime v teoreticke rovine.
--
S pozdravem Tomas Krause
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST