Dne 27.7.2000 Adam Hauner napsal(a) > Napada mne, zda-li prunik podobne tematiky do reklamni oblasti (a vsimnete > si, ze se jedna o prunik prostrednictvim zbytkoveho reklamniho prostoru ci > jeho derivaci, ani iDNES ani NOVA si nezaplati podobnou kampan v jinem > mediu) muze jeste vice zhorsit vnimani reklamy jejimi konzumenty. Coz se > bohuzel obrati jen a jen proti provozovatelum. Jak to tak pozoruji, cely problem je o tom, jakou formou banner informoval a protoze ho vetsina lidi nevidela, neda se to jednoznacne rozhodnout. Pokud ten banner jeste nekde rotuje, zkuste ho nekdo odchytit, at se nebavime v teoreticke rovine. -- S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST