On Thu, 27 Jul 2000, Miroslav Kucera wrote: > informace o tom, ze spadnul Concorde byla dulezita a porad je, protoze pokud > vim, zadny Concorde jeste z nebe nespadl a je to proste udalost. Informace je do jiste miry dulezita. Ale ja mam pocit, ze to nikdo nezpochybnuje, ja osobne jsem pozastavoval nad reklamou na tuto informaci. Tzn. divim se pomerne neprirozenem deji, kdy medium informuje verejnost o tom, ze informuje verejnost o stovce mrtvych (schvalne uzivam tuto zacyklenou formulaci) a ze se tim hodla zabyvat do te doby, dokud to nekomu bude delat poteseni cist. > Ano, neni koho zachranovat, ale co kdyz se treba ja zrovna chystam na > dovolenou letadlem? Mozna bych si to mohl i rozmyslet :o))) Proste nemuzete Demagogie. Letadla jsou jednou z nejbezpecnejsich forem prepravy. Maji jen proste smulu v tom, ze kdyz uz spadnou, tak se vetsinou roztriskaji na male kousicky a vetsina lidi na palube zahyne v poctu dostatecnem pro zajem novinaru a palcove titulky. Jde jen o to, kde a jak intenzivne budete cpat lidske nestesti. Mnoho lidem (zrejme prekvapive) vadi neustale masirovani mozku negativnimi az hruznymi informacemi dovazenymi z celeho sveta jen za ucelem sokovani a ohromeni, protoze se tim otupuje a obrusuje vnimani negativnich a hruznych udalosti v jejich bezprostredni blizkosti (o podvedome vytvarene trvale depresi nemluve). Napada mne, zda-li prunik podobne tematiky do reklamni oblasti (a vsimnete si, ze se jedna o prunik prostrednictvim zbytkoveho reklamniho prostoru ci jeho derivaci, ani iDNES ani NOVA si nezaplati podobnou kampan v jinem mediu) muze jeste vice zhorsit vnimani reklamy jejimi konzumenty. Coz se bohuzel obrati jen a jen proti provozovatelum. -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST