RE: Concorde

From: Rostislav Kocman (kocman@cpress.cz)
Date: 27. 07. 2000, 08:52 CEST


> -----Original Message-----
> From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz]
> Sent: Wednesday, July 26, 2000 9:21 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Concorde
>  Mel bych na vas, tj. reklamni agentury, provozovatele 
> vymennych systemu 
> i serveru a ostatne i na nekolik zucastnenych novinaru par dotazu:
> 
>  1) Povazujete podobne vyuziti katastrofy v reklame (resp. chcete-li
>     informovani o katastrofe prostrednictvim _reklamnich_ medii) za
>     korektni?
Ano. Da se debatovat o tom, ze ty bannery iDnes, ktere jsem videl, byly
docela zavadejici a necitlive, ale proti vyuziti katastrof v reklame na
_zpravodajske nebo publicisticke_ media nic nemam. Neco jineho by bylo,
kdyby toho v reklame vyuzival Airbus nebo Boeing, ale to je uplne neco
jineho
  
>  2) Vite o nejakem dalsim podobnem pripade z klasickych medii v CR?
Kdyz byly zaplavy nebo cokoliv jineho, cemu nase TV venovaly "specialni"
porady, tak na to bezely cely den upoutavky. Nebo take upoutavka TV Nova na
to, aby ji divaci volali, kdyz se neco stane je plna katastrof (byva to mezi
vecernima zpravama a sportovnima zpravama)
 
>  5) Novinari, sahli byste po podobne forme zvyseni navstevnosti?
Adame, takhle se na to neda divat. Idnes by o tom napsalo tak jako tak,
takhle jen upozornovalo na to, ze melo zrejme na webu nejkomplexnejsi
material k te udalosti (i kdyz vetsina clanku byly jen blaboly a stokrat
opakovane veci, nic noveho). Treba Yahoo nebo CNN tomu venovaly na svych
webech podobny prostor a taky zaplavili internet svymi bannery. 

Vidis nejaky rozdil mezi tim, jestli ma nekde nejake zpravodajstvi ticker s
titulky aktualnich clanku a 3 ze 4 se tykaji nejake katastrofy (proste
informovani o udalosti, kterou nelze ignorovat), nebo totez delaji s pomoci
banneru? 

Kdyz budu mit clanek, ktery podle me stoji za to, aby si ho precetlo co
nejvice lidi, tak ho budu chtit poradne propagovat.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST