> -----Original Message----- > From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz] > Sent: Wednesday, July 26, 2000 9:21 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Concorde > Mel bych na vas, tj. reklamni agentury, provozovatele > vymennych systemu > i serveru a ostatne i na nekolik zucastnenych novinaru par dotazu: > > 1) Povazujete podobne vyuziti katastrofy v reklame (resp. chcete-li > informovani o katastrofe prostrednictvim _reklamnich_ medii) za > korektni? Ano. Da se debatovat o tom, ze ty bannery iDnes, ktere jsem videl, byly docela zavadejici a necitlive, ale proti vyuziti katastrof v reklame na _zpravodajske nebo publicisticke_ media nic nemam. Neco jineho by bylo, kdyby toho v reklame vyuzival Airbus nebo Boeing, ale to je uplne neco jineho > 2) Vite o nejakem dalsim podobnem pripade z klasickych medii v CR? Kdyz byly zaplavy nebo cokoliv jineho, cemu nase TV venovaly "specialni" porady, tak na to bezely cely den upoutavky. Nebo take upoutavka TV Nova na to, aby ji divaci volali, kdyz se neco stane je plna katastrof (byva to mezi vecernima zpravama a sportovnima zpravama) > 5) Novinari, sahli byste po podobne forme zvyseni navstevnosti? Adame, takhle se na to neda divat. Idnes by o tom napsalo tak jako tak, takhle jen upozornovalo na to, ze melo zrejme na webu nejkomplexnejsi material k te udalosti (i kdyz vetsina clanku byly jen blaboly a stokrat opakovane veci, nic noveho). Treba Yahoo nebo CNN tomu venovaly na svych webech podobny prostor a taky zaplavili internet svymi bannery. Vidis nejaky rozdil mezi tim, jestli ma nekde nejake zpravodajstvi ticker s titulky aktualnich clanku a 3 ze 4 se tykaji nejake katastrofy (proste informovani o udalosti, kterou nelze ignorovat), nebo totez delaji s pomoci banneru? Kdyz budu mit clanek, ktery podle me stoji za to, aby si ho precetlo co nejvice lidi, tak ho budu chtit poradne propagovat.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST