---> Dobry den, IMHO, poznat by to slo. Treba pomoci nejaky susenky, ale neni to falzifikovatelny udaj (falzifikace je zpusob exaktniho dokazovani teorii, ktery uvedl do praxe K. R. Popper, filozof --TO [Spidla]: pokud nejsou prazdniny, jezdim metrem z Pankrace take na druhou stranu necemu se priucit na fakultu). Tedy ani cookie nezaruci, ze browser nepouzil nekdo, kdo reklamu nevidel, ani to, ze kdo se cookie neprokazuje reklamu videl. Ovsem kazda reklama, a na Internetu zvlast, vyvolava zajimavy lavinovity efekt. Kazdy spokojeny zakaznik se o sluzbe zmini dvema dalsim, ale muze to udelat treba v Chatu nebo konferenci... A zvesti o dobrych I-netovych obchodech (i dalsich sluzbach na siti) se opravdu siri, protoze tu jde opet o tu duveru v medium, na kterou jsme narazili vcera. =M= -- > Dobry den, > > je jasne, ze skutecna uspesnost je nekde jinde, takze rekneme, ze nize > uveden email zpusobil narust navstevnosti po dobu dvou dnu o 200-250 > procent. To zni lepe, ze? Ve skutecnosti slo o narust ze 400 IP denne na > 1000-1500 IP denne, nez opet doslo k poklesu. Nicmene dnesni navstevnost > PowerShop.cz je jeste vetsi, a to uz tezko odhadnu, kdo z tech > zaregistrovanych byl pritahnut prave timto emailem. > Dalsi problem je, jak poznat ty, co si podle teto reklamy neco koupili. > Tezko. > > S pozdravem > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST