RE: Joke: [Re: SorcererWare a emailova reklama]

From: Jiri Rydl (jiri.rydl@scr4u.com)
Date: 20. 07. 2000, 11:34 CEST


Dobry den,

je jasne, ze skutecna uspesnost je nekde jinde, takze rekneme, ze nize
uveden email zpusobil narust navstevnosti po dobu dvou dnu o 200-250
procent. To zni lepe, ze? Ve skutecnosti slo o narust ze 400 IP denne na
1000-1500 IP denne, nez opet doslo k poklesu. Nicmene dnesni navstevnost
PowerShop.cz je jeste vetsi, a to uz tezko odhadnu, kdo z tech
zaregistrovanych byl pritahnut prave timto emailem.
Dalsi problem je, jak poznat ty, co si podle teto reklamy neco koupili.
Tezko.

S pozdravem

Jiri Rydl, PR manazer
__________________________
SorcererWare s.r.o.
http://www.sorcererware.cz

> -----Original Message-----
> From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz]
> Sent: Thursday, July 20, 2000 11:25 AM
> To: Reklama@ Nawebu.Cz
> Subject: Joke: [Re: SorcererWare a emailova reklama]
>
>
> ---> Dobry den,
>
> > Na odkaz v emailu kliklo celkem 4.100 uživatelů - tj. 91 procent.
>
> ---> Tak to uz je uspesnost skoro jako u klasickych medii. ;-)
> Jenze tam by se to prezentovalo nasledovne:
> z 4.100 zakazniku se 91 % o sluzbe dozvedelo z reklamy :-)))
>
> =M=
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST