Dobry den, je jasne, ze skutecna uspesnost je nekde jinde, takze rekneme, ze nize uveden email zpusobil narust navstevnosti po dobu dvou dnu o 200-250 procent. To zni lepe, ze? Ve skutecnosti slo o narust ze 400 IP denne na 1000-1500 IP denne, nez opet doslo k poklesu. Nicmene dnesni navstevnost PowerShop.cz je jeste vetsi, a to uz tezko odhadnu, kdo z tech zaregistrovanych byl pritahnut prave timto emailem. Dalsi problem je, jak poznat ty, co si podle teto reklamy neco koupili. Tezko. S pozdravem Jiri Rydl, PR manazer __________________________ SorcererWare s.r.o. http://www.sorcererware.cz > -----Original Message----- > From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] > Sent: Thursday, July 20, 2000 11:25 AM > To: Reklama@ Nawebu.Cz > Subject: Joke: [Re: SorcererWare a emailova reklama] > > > ---> Dobry den, > > > Na odkaz v emailu kliklo celkem 4.100 uživatelů - tj. 91 procent. > > ---> Tak to uz je uspesnost skoro jako u klasickych medii. ;-) > Jenze tam by se to prezentovalo nasledovne: > z 4.100 zakazniku se 91 % o sluzbe dozvedelo z reklamy :-))) > > =M= > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST