Dne 20.7.2000 Radek Špidla napsal(a)
> Dobry den
>
> nerozdelili by se s nami lide ze sorcererware se skusenosti s uspesnosti
> placenych mejlu?
Muzu pridat par zkusenosti ze strany poskytovatele teto formy reklamy
(vice http://www.4web.cz/akce.phtml?ukaz=reklama_mail).
Neni to zatim IMHO prilis rozsireny zpusob, ale uspesny myslim je. Jednak
to u nas uz par inzerentu zkusilo a nikdo nemel zadnou negativni reakci a
druhak tuto moznost vyuzivame stale pro nase potreby a napriklad pri
propagaci jednoho CD, si ho behem tri dnu asi 5 lidi opravdu koupilo. Je
to uspech nebo ne?
Merit uspesnost podobne jako bannery je problematicke - muzeme totiz bud
dat odkaz do mailu na nejakou nasi adresu, jeji navstevnost vyhodnotit a
cloveka okamzite poslat dal. Problem je ten, ze ne kazdemu inzerentovi se
libi, ze nema v mailu sve URL. Pokud tam chce mit sve URL, musel by si
take udelat specialni stranku a tu si zmerit, to uz je ale na nem,
neovlivnim to ja. Cili moznost zmereni uspesnosti je, ale trochu
problematictejsi nez u banneru.
--
S pozdravem Tomas Krause
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST