Dne 20.7.2000 Radek Špidla napsal(a) > Dobry den > > nerozdelili by se s nami lide ze sorcererware se skusenosti s uspesnosti > placenych mejlu? Muzu pridat par zkusenosti ze strany poskytovatele teto formy reklamy (vice http://www.4web.cz/akce.phtml?ukaz=reklama_mail). Neni to zatim IMHO prilis rozsireny zpusob, ale uspesny myslim je. Jednak to u nas uz par inzerentu zkusilo a nikdo nemel zadnou negativni reakci a druhak tuto moznost vyuzivame stale pro nase potreby a napriklad pri propagaci jednoho CD, si ho behem tri dnu asi 5 lidi opravdu koupilo. Je to uspech nebo ne? Merit uspesnost podobne jako bannery je problematicke - muzeme totiz bud dat odkaz do mailu na nejakou nasi adresu, jeji navstevnost vyhodnotit a cloveka okamzite poslat dal. Problem je ten, ze ne kazdemu inzerentovi se libi, ze nema v mailu sve URL. Pokud tam chce mit sve URL, musel by si take udelat specialni stranku a tu si zmerit, to uz je ale na nem, neovlivnim to ja. Cili moznost zmereni uspesnosti je, ale trochu problematictejsi nez u banneru. -- S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST