Radek Špidla wrote: > > Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu. > No ja myslim, ze byste mohl pouzit na hrisnika-vinika e-mail bombing, > hacknout mu web a poskrabat auto. Mel jsem o Vas lepsi mineni, tolik demagogie jsem necekal. Ale k veci: kdybyste navstivil (a uprimne Vam to doporucuji) stranky http://www.rpr.cz a precetl si kodex a sekci stiznosti, mozna byste sam uznal, ze nekdy jsou stiznosti na miste. Pripad tabakovych reklam, umistenych v tesne blizkosti skoly, je typickym prikladem toho, co muze potkat deti i na internetu. Cas od casu se proste stane, ze nektera reklama je nevyhovujici - mozna proto, ze tvurci ji zamysleli udelat urcitym zpusobem a konzumenti ji pak nechopili; jindy proste tvurci opomenou nektery z bodu stanov. Bylo by blahove se domnivat, ze bude stacit kontaktovat autory ci zadavatele, postezovat si na zapornou stranku jejich reklamy a oni reknou "Ale jiste, jeste dnes vecer nasi kampan zastavujeme a uz to nikdy neudelame." Vetsina se bude branit zuby nehty a prave proto zde musi byt dokument, o ktery se lze oprit. Takovy kodex muze z casti vychazet z pravidel bannerovych systemu - i to je vlastne takovy polovicni kodexik, ktery zakazuje urcite druhy banneru. Tato pravidla (at u Lin(x)e, Billboardu nebo kdekoli jinde) naprosta vetsina z nas akceptovala (pri registraci nam ostatne nic jineho nezbyva 8^) ). Nechapu tedy, proc tolik lidi broji proti kodexu. Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST