Re: Kdo by mel dbat na cistotu reklamy

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 19. 07. 2000, 10:31 CEST


Radek Špidla wrote:
 
> > Slozitejsi by ovsem bylo, jak dbat na nedodrzovani kodexu.
 
> No ja myslim, ze byste mohl pouzit na hrisnika-vinika e-mail bombing,
> hacknout mu web a poskrabat auto.

Mel jsem o Vas lepsi mineni, tolik demagogie jsem necekal.

Ale k veci: kdybyste navstivil (a uprimne Vam to doporucuji) stranky
http://www.rpr.cz a precetl si kodex a sekci stiznosti, mozna byste sam
uznal, ze nekdy jsou stiznosti na miste. Pripad tabakovych reklam,
umistenych v tesne blizkosti skoly, je typickym prikladem toho, co muze
potkat deti i na internetu.

Cas od casu se proste stane, ze nektera reklama je nevyhovujici - mozna
proto, ze tvurci ji zamysleli udelat urcitym zpusobem a konzumenti ji
pak nechopili; jindy proste tvurci opomenou nektery z bodu stanov. Bylo
by blahove se domnivat, ze bude stacit kontaktovat autory ci zadavatele,
postezovat si na zapornou stranku jejich reklamy a oni reknou "Ale
jiste, jeste dnes vecer nasi kampan zastavujeme a uz to nikdy
neudelame."   Vetsina se bude branit zuby nehty a prave proto zde musi
byt dokument, o ktery se lze oprit.

Takovy kodex muze z casti vychazet z pravidel bannerovych systemu - i to
je vlastne takovy polovicni kodexik, ktery zakazuje urcite druhy
banneru. 

Tato pravidla (at u Lin(x)e, Billboardu nebo kdekoli jinde) naprosta
vetsina z nas akceptovala (pri registraci nam ostatne nic jineho nezbyva
8^) ). Nechapu tedy, proc tolik lidi broji proti kodexu.


		Mirek Hlavicka
		AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST