---> Dobry den, > > ...a co co prevratneho jde - vzdyt to je prece jen oznaceni "inzerce" na > > inzeratem v MFD nebo "reklamni projekt" ve Quo napriklad... Obvykle pismem o > > Uvedl jsem to jako priklad, ze ve svete tisku uz to drahnou radku let > funguje. ---> Mno, mate dennik, kde se reklama pozna od nereklamy podle toho, ze vychazi zalomena jinym stupnem pisma, v ramecku nebo podtisku, na vice sloupcu ... to kazdej docela uz chape, ze to nejsou denni zpravy. ---> U toho Quo je zas na prvni pohled jasne, ze to je bulvar ziveny jen reklamou. Neverim tomu, ze povidka o chlapkovi, kterej jezdi bavorakem, kde se slovo BMW objevi tricetsedmkrat neni nejakym zpusobem myslena jako ulitba hlavnimu inzerentovi. ---> V Metru (Prazskem) by sis zas myslim zaslouzili, kdyby od reklamy odlisovali redakcni obsah. ---> Myslim si, ze argumentovat takovymi priklady je jako tvrdit, ze vrazda by nemela byt trestna: 'vzdyt se podivejte treba na Srbsko, tam je docela bezne, ze nekoho odstrelite'. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST