RE: Fake OS bannery v tisku

From: hruby@praha.autocont.cz
Date: 18. 07. 2000, 13:51 CEST


> ...a co co prevratneho jde - vzdyt to je prece jen oznaceni 
> "inzerce" na
> inzeratem v MFD nebo "reklamni projekt" ve Quo napriklad... 
> Obvykle pismem o
> velikosti 4-6 bodu.  Vzdyt naprosto totez jako baner v 
> ramecku. Nic noveho
> pod sluncem.


Az na to, ze prave takoveto oznaceni fontem 4-6 bodu je jaksi v rozporu s
kodexem reklamy...
Nebot pokud je oznaceni malinkym fontem, nebo dokonce jen podpisem /pr,
pricemz vyklad zkratky /pr
je pouze v tirazi casopisu (viz treba casopis Photolife), tak rozhodne nejde
o oznaceni patrne 
na prvni pohled.


Tomas



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST