Re: Fake OS bannery v tisku

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 18. 07. 2000, 15:30 CEST


> a macacie konzrevy ako aj "chladive" zuvacky su jednoznacne
> proti_kodedoxove, ze ano? pretoze kto je odbornik na chemizmus enzymov
> pouzivanych v pracich praskoch, kto z nas sa vie dostatocne vcitit do
> ulohy psa, ktoremu je predkladane predmetne zradlo a kto dokaze posudit,
> ci ak si dam nejaku zuvacku, tak mi ozaj inovatka obrastie bradu?

Psal jsem tu link na http://www.rpr.cz - www Rady pro reklamu. Je tam
velmi zajimava pasaz o stiznostech (vcetne podrobneho popisu o co slo,
jak reklama vypadala a na co si stezovatel stezoval). V rade pripadu si
stezovatel stezoval podobne a stiznost byla zamitnuta s ohledem na to,
ze "prumerny divak je schopen pochopit reklamni nadsazku".

Mezi nadsazkou a klamem je velky rozdil. Nadsazka, u ktere neni poznat,
ze je to nadsazka, uz je klam.

Mimochodem, mezi temi stiznostmi je stiznost jakehosi reditele
sekretariatu ministerstva zemedelstvi na spot nebo billboard s kravou,
ktera ma misto vemene lahve Pepsi. Stezovatel argumentoval tim, ze si
deti budou myslet, ze Pepsi Colu doji kravy, ze je Pepsi prirodniho
puvodu a podobne.  8^))))


	Mirek Hlavicka
	AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST