Dne 18.7.2000 Miroslav Kucera napsal(a) > Vtip je v tom, ze kdyz ja delam formularovou reklamu, tak ji nedelam proto, > abych oklamal uzivatele, nybrt proto, ze je to snazsi a ucinnejsi. To chces namluvit komu? Formularove bannery nejsou delany k oklamani uzivatele?? > Pokud bychom tak postupovali podle tohoto kodexu, museli bychom napr. > zrusit rich media banner ve stylu HTML formulare Ty jsi taky dobrej demagog. Rich banner preci nese nejakou pridanou hodnotu (alespon by mel) a formular je opravdu funkcni, cili kdyz me banner vyzve 'preferujete radeji pivo [] nebo vino [], tak, kdyz kliknu na pivo dostanu se napr. na pivni napojovy listek restaurace a kdyz na vino, tak na listek s vinem. To je preci v poradku a nema to nic spolecneho s fake bannerama, o kterych tu je celou dobu rec. -- S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST