Dne 18.7.2000 Miroslav Kucera napsal(a)
> Vtip je v tom, ze kdyz ja delam formularovou reklamu, tak ji nedelam proto,
> abych oklamal uzivatele, nybrt proto, ze je to snazsi a ucinnejsi.
To chces namluvit komu? Formularove bannery nejsou delany k oklamani
uzivatele??
> Pokud bychom tak postupovali podle tohoto kodexu, museli bychom napr.
> zrusit rich media banner ve stylu HTML formulare
Ty jsi taky dobrej demagog. Rich banner preci nese nejakou pridanou
hodnotu (alespon by mel) a formular je opravdu funkcni, cili kdyz me
banner vyzve 'preferujete radeji pivo [] nebo vino [], tak, kdyz kliknu na
pivo dostanu se napr. na pivni napojovy listek restaurace a kdyz na vino,
tak na listek s vinem. To je preci v poradku a nema to nic spolecneho s
fake bannerama, o kterych tu je celou dobu rec.
--
S pozdravem Tomas Krause
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST