---> Dobry den, > Pochopitelne, ze takovy banner pomuze, nebot je zcela jasne o co jde. Mas > Tome novy server a potrebujes jej zpropagovat = aby jej navstivilo co > nejvice uzivatelu, dat o nem vedet. Pak ja osobne pouziju banner s prvky > Windows formulare, jehoz klikatelnost bude kolem 4-10 procent. Rekni mi, co > je na to spatneho? ---> Pred par mesici, jsme se tu bavili na tema verbalne provokativni bannery a jejich realna uspesnost. Rad bych pri teto prilezitosti konsatotval, ze banner u image kampane prinesl sve ovoce, neb privedl klienta. Nejakemu cloveku vrtalo hlavou, proc vyhazuju penize za banner, ktery vede jen na kontaktni stranku, a tak mne kontaktoval (podobne jako nekolik desitek dalsich lidi). Kdyz jsem mu rekl, co delame a kde se muze podivat, stal se z neho dobry klient. ---> Ale nevim, jestli to snese paralelu s [POZOR: Chcete vyhrat CD Romany Kropacove? Ano( ) Ne ( )] > Nebo jinak - klient bude chcit banner, webdesigner mu nejaky udela nejaky > klasicky. Zakaznik se za par tydnu ozve, ze chce penize zpet, protoze banner > mel uspesnost cca 0,4 procenta ---> Pokud kampan (slogan, vyber serveru, vzhled banneru, nacasovani) skutecne pochazi zcela ode mne a nedosahne prumerne CP... Ano, penize bych s omluvou vratil. ---> Na druhou stranu, jako webdesigner mam moznost ukazat klientovi i druhou stranu mince. Totiz, ze web navstivilo XY lidi, kteri se pak treba i vracceli a utratili ZW korun... > vlastne uspech. Neni to IMHO pravda, ja napr. normalne klikam na jakekoli > bannery, ktere maji napad, jsou originalni a je mi jedno, co se za nimi > skryva. ---> Nejak jsem nepochopil Co neni pravda (ze kdyz videlo baner malo lidi, je 10 CR uspech? Pokud baner videlo padesat lidi, je tyo velkej uspech). Ale klikat na banery je tve vysostne pravo ... pokud to nedelas u Intervalu :-)) Ja zas delam to, ze si otevru nove okno a do location baru napisu URL, ktere je na banneru napsane. To je fuck a uspechem banneru je to tez, ale ja jsem fachidiot, talze nemam pravo ovlivnovat uspesnost kampane ;*) =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST