Jiri Hlavenka wrote: > > Libore, > zcela jiste pletes dohromady dve veci ktere spolu nemaji nic spolecneho. Ale ja to nepletu dohromady. Proste jeden banner otravuje bzucenim, druhy urazi uzivatele textem. V tom vidim tu spojitost. > Pokud jde o dodrzovani reklamnich kodexu: myslim, ze obe vymenne site je > maji v podstate totozne. Banner "Pachne vam z huby" je sice eklhaft, ale > bohuzel tato pravidla neporusuje. > Jinak k tematu zneuzivani "windows like" banneru see: > > http://www.billboard.cz/main/nejuspes.bb > > Tri z techto deseti jsou typicky fake, dalsich pet je variace na Windows > control. Cely problem je mnohem komplexnejsi. Jiste mi potvrdis, ze v bannerove reklame projdou veci, ktere by si nikdo nedovolil pustit do casopisu, do televize, do rozhlasu - tedy do konkurencnich medii. A je tu i jakasi samoregulace tech tvuru, ze vedi, kam az je unosne zajit. Pravda, po 24:00 me take z televize nabadaji devy, abych jim zavolal, ze spolu budeme o******* ;-) ale tady je jasne, jaka cilova skupina se na ty porady diva. Me vadi jak bannery, ktere slibuji Octavii a pak zjistim, ze je to jen auticko do gamesky (doupe.cz), zrovna tak bannery, ktere pouzivaji vyrazy jako hovno, prdel, smrdi vam z huby... (pravda, ty nejsou z dilny CPressu) Jakekoliv _profesionalni_ a internetu konkurencni medium by proste takovou reklamu nezverejnilo/neodvysilalo. Pokud ti nevadi, ze se nekdo pta uzivalu na Zive, zda jim pachne z huby, je to tvoje vec. Ty podle me pomerujes uspesnost poctem kliknuti/navstev. To ze nekdo klikne, neni uspesnost banneru. Uspesny je banner, ktery proda (vyrobek ci sluzbu). A to nema nic spolecneho s CTR. Uspesny je banner, ktery ziska zakaznika na cely zivot a ne jen nekoho, kdo se mrkne a hned znechucen odejde. Navic z windows like banneru v drtive vetsine pripadu nelze zjistit, ci vyrobek/sluzba se propaguje a ani co je to zac. Takze mozna je logicke, ze vice lidi klikne, aby se podivalo, co za tim vezi, tobe se nageneruje pri trose stesti unikatni IP a stranka/stranky, ale nemyslim, ze by takovy banner take vice prodal. Mozna pomuze firme, ze se diky hodne natocenym strankam a unikatnim IP lepe proda investorovi. Proste oba vidime svet ruzne. Ale mozna jsi mi jen chtel rict, ze Mr.Linx neni o nic horsi nez Billboard. Ja to ale vidim tak, ze Linx mi tocila na nasi sluzbe mnohem vice problemovych banneru nez jeho konkurence. Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST