Re: Mr. Linx a erotika

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 15. 06. 2000, 14:38 CEST


Mirun wrote:

> Ja vychazim ze sveho "skromneho" pozorovani "okoli", kde zjistuji ze pocet
> jedincu reagujicich na podobne vyzvy silne klesa s vyskou zivotni urovne.
> Proto mam dojem, ze nejsilnejsi skupina bude v nejslabsi soc. vrstve. (ktera
> samozrejme muze byt pro jiste produkty velmi zajimava)

Rovnez se musi prihlizet k tomu, ze kazda socialni vrstva "pokukuje" po
moznosti presunout se do te vyssi. Mnohdy to byva, pravda, jen zoufaly
pokus, pri kterem si clovek koupi neco, na co de facto nema, jen proto,
aby si pripadal "lepsi a bohatsi". Takze muze byt zajimave nalakat
"socku" na neco "zdarma" a pak hned zacit valit kliny do hlavy. 8^)

> To je mi jasne. Chtel jsem tim spise postesknout nad tim, ze slovo "zdarma"
> je uz hodne "provarene" a vzbuzuje ve me skoro stejny pocit jako cteni
> volebnich programu :-)).

Ano, a jeste slovo "svezi" - na to uz jsem taky alergicky. Pak jeste
jsem alergicky na modrou barvu v reklamach na vlozky. Jsem zvedav, ktera
firma bude prvni na svete takovej frajer a lajsne si pouzit cervenou.
8^)

> Vysledek : vsichni pokyvali, ze to tedy asi je nesmysl - ale pozdeji jsem
> zjistil ze az na jeden pripad to stejne vsichni zkusili.

Nedelame ve stejne praci ? 8^)))))  To same jsem zazil se svymi
oveckami... 8^)

> cili kdykoliv se bavim na nazor jednotlivych clenu skupiny, je vzdycky
> odlisny nez chovani skupiny jako celku

V tomhle mas urcite pravdu. Clovek vetsinou prizna mene, nez dela, a pri
hovoru nebo ankete se snazi sam sebe vylepsit. Mnohdy nechce ztratit
kredit  (Prece se nepriznam, ze koukam na idiotske porady na Nove).

> v prvnim pripade reklama za divaka primo rohodla (rozkazala), co je pro neho
> lepsi a jemu uz jen zbyva si to dojit koupit
> ve druhem pripade mu to pouze nastinila, a on se sam musi rozhodnout zda si
> to pujde koupit
> 
> pokud zatim jeste vitezi ten druhy typ, jsme zachraneni...

Jakkoli je pocet blbcu v zemich ceskych vysoky (je to videt o kazdych
volbach a pak jeste dva dny pred Valentynem a tyden pred Vanocemi),
porad mame jako narod vetsi smysl pro humor nez Nemci. Zaplatpambu,
smejeme se vice Cimrmanovi nez kopancum do zadku. A je to videt i na
ceskych reklamach, jsou pomerne napadite a vesele.



		Mirek Hlavicka
		AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST