Re: Mr. Linx a erotika

From: Mirun (webmaster@teraristika.cz)
Date: 15. 06. 2000, 10:52 CEST


----- Original Message -----
From: Libor Novacek <libor.novacek@novacomp.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 14, 2000 6:29 PM
Subject: Re: Mr. Linx a erotika


> Tohle je asi tak na urovni vibratoru (taky to toci Linx)
> "Milacku, chci to po Internetu"
> http://www.kdmarketing.cz/banner/pointernetu.gif
>
> Je to aspon trochu vtipne. Takove bannery, kde je napr text
> "chcete notebook zadarmo", na ten si klikne asi
> hodne lidi a skonci na http://www.xcomputer.cz/
> kde samozrejme tezko bude notebook zadarmo.
>
> To mi prijde x horsi nez vibratory a nadrzene zenstiny.
> CPress ted nabizel v banneru auto a bylo to auto
> do nejake pocitacove hry, nekde jsem videl, ze k mobilu
> nabizeli Nokii 8850 zdarma, pak jsem zjistil, ze jde
> jen o zapalovac. Tohle by v tiskove reklame asi jen
> tak neproslo, minimalne by tam musela byt nekde poznamka,
> ze jde o auto jako data do hry ci o mobil-zapalovac.
>
Mam dojem, ze ten kdo ma pocit ze nejaka firma vydelava penize tim ze
rozdava auta neni uplne vporadku. Pokud si udelam takovyhle banner, tak sice
moje stranky uvidi mraky lidi, ale zadny z nich neni ten, kdo by si neco
opravdu koupil - kdo chce mit zakazniky "socky" ?. Puvodnim poslanim reklamy
je ziskat zakaznika, ne se prezentovat v nejslabsi socialni skupine
obyvatel, to jsou IMHO vyhozene penize. Nikdy nekliknu na banner kde se
vyskytuje slovo "zdarma" nebo "free", protoze proste zadarmo v kapitalismu
nic neni (a kazdy kdo ma penize (cti potencialni zakaznik) to vi). Naproti
tomu dobre udelanej banner s dvojsmyslem hodnotim alespon jako dobry smysl
pro humor.
Kdo se necha nachytat timto zpusobem, ma pak maximalne pocit toho, ze
reklama nabizela neco co se pak ukazalo jako lez, a bude zbytek zivota mit
pocit, ze dotycna firma je podvodnik. Opravdu nechapu smysl. (i kdyz
pripustim ze nejsem psycholog a vse vychazi z meho subjektivniho pocitu
ktery se muze diametralne lisit od premysleni davu)
Rad bych znal Vas nazor.
Mirun



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST