Chapu, jak budou konkurovat z hlediska provozovatelu. Billboard nic a Mr. Linx jenom zivnostnikovi neco malo zaplati, ale Bonton vsem. A relativne dost za necilenou reklamu. Co se tyka prodeje, kdo vi jake ma Bonton kontakty, podle meho vic nez dobre. A nabidne take dobrou cenu, srovnatelnou s Linxem. Jiri Rydl, PR manazer __________________________ SorcererWare s.r.o. http://www.sorcererware.cz > Asi vykoupi reklamni plochy, kde si pak budou delat reklamni > kampane pro sve > klienty (pochopitelne za vyssi nez nakupni cenu) a pokud nebudou mit > placenou reklamu, planuji provadet relativne levnou vlastni kampan. Ovsem > sami priznavaji, ze jeste neni nic definitivni, tzn. buh vi jak to nakonec > dopadne... > Podle me za tu cenu riskuji ohromnou nabidku ploch, kterou nebudou schopni > financne utahnout ani vyuzit k necemu rozumnemu. Navic mi neni jasne, jak > chteji konkurovat treba Billboardu nebo Linxovi, kteri v podstate nabizeji > pro inzerenty totez levneji, protoze maji nulovou nakupni cenu. > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST