----- Original Message ----- From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 09, 2000 2:10 PM Subject: RE: Prosim o kritiku > > To nejak nechapu. Oni od provozovatele serveru koupi reklamu za 200 a pak ji > treba nabidnout nekomu jinemu za 300? Asi vykoupi reklamni plochy, kde si pak budou delat reklamni kampane pro sve klienty (pochopitelne za vyssi nez nakupni cenu) a pokud nebudou mit placenou reklamu, planuji provadet relativne levnou vlastni kampan. Ovsem sami priznavaji, ze jeste neni nic definitivni, tzn. buh vi jak to nakonec dopadne... Podle me za tu cenu riskuji ohromnou nabidku ploch, kterou nebudou schopni financne utahnout ani vyuzit k necemu rozumnemu. Navic mi neni jasne, jak chteji konkurovat treba Billboardu nebo Linxovi, kteri v podstate nabizeji pro inzerenty totez levneji, protoze maji nulovou nakupni cenu. Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST