RE: Komparativni reklama (Was: Re: www.vubectamnemusitechodit.cz)

From: DUBEC Milan (freeman@ZA.ASSET.SK)
Date: 01. 06. 2000, 14:17 CEST


Otazkou je, ako "volna" moze byt ta rovina. Ked poviem, katalog ABC je o
vela krajsi ako katalog DEF tak co vtedy, ked sa piatim ludom z tisic
bude pacit viac?

Milan Dubec

> Myslim si, ze to je vec nazoru. Udelate jednu komparativni 
> reklamu, kde
> budete lhat a koncite. Pokud napisete nize uvedenou vetu, 
> musite si byt
> sakra jisty tim, co tvrdite. Nebo to postavit na daleko 
> "volnejsi" rovine.
> 
> Jiri Rydl, PR manazer
> __________________________
> SorcererWare s.r.o.
> http://www.sorcererware.cz
> 
> 
> > > Ne, slogany nejsou chraneny nebo o tom nevim, ale urcite 
> je nemozne
> > > (podle zatim etickych pravidel, zakony na to nejsou), aby nekdo
> > > "parazitoval" na cizim napadu, sloganu, reklame. Psal 
> jsem, ze to bylo
> > > pouze posuzovano jako stiznost. Kdyz reknete, ze to 
> nestahnete, tak to
> > > nestahnete, k soudu by to asi neslo. Rika se tomu 
> samoregulace :-],
> > > ale nyni se pripravuji nejake konkretni zmeny v zakone.
> >
> > Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze?
> > Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty 
> bannery "V
> > katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat 
> vice nez v GHI"
> >
> > S pozdravem
> > --
> > Michal Krause                                               
>        /\
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST