Otazkou je, ako "volna" moze byt ta rovina. Ked poviem, katalog ABC je o vela krajsi ako katalog DEF tak co vtedy, ked sa piatim ludom z tisic bude pacit viac? Milan Dubec > Myslim si, ze to je vec nazoru. Udelate jednu komparativni > reklamu, kde > budete lhat a koncite. Pokud napisete nize uvedenou vetu, > musite si byt > sakra jisty tim, co tvrdite. Nebo to postavit na daleko > "volnejsi" rovine. > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz > > > > > Ne, slogany nejsou chraneny nebo o tom nevim, ale urcite > je nemozne > > > (podle zatim etickych pravidel, zakony na to nejsou), aby nekdo > > > "parazitoval" na cizim napadu, sloganu, reklame. Psal > jsem, ze to bylo > > > pouze posuzovano jako stiznost. Kdyz reknete, ze to > nestahnete, tak to > > > nestahnete, k soudu by to asi neslo. Rika se tomu > samoregulace :-], > > > ale nyni se pripravuji nejake konkretni zmeny v zakone. > > > > Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze? > > Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty > bannery "V > > katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat > vice nez v GHI" > > > > S pozdravem > > -- > > Michal Krause > /\ > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST