> Jednou z tech zmen je tusim i povoleni komparativni reklamy, ze? > Zajimalo by me, co si o tom obecne myslite. Uz ted vidim ty bannery "V > katalogu ABC je dvakrat vice odkazu, nez v DEF a trikrat vice nez v GHI" Me se to zamlouva. Soucasti toho paragrafu je i podminka, ze inzerent musi byt schopen kazde tvrzeni dokazat. Konkretni tvrzeni (jako treba to o tech odkazech) dokazat lze. Obecna tvrzeni ("Katalog ABC je lepsi nez DEF") dokazat nelze, protoze by se to muselo dokazat ve vsech dilcich kriteriich, coz je prakticky nemozne (DEF ma sikovneji umistene tlacitko Hledej, ha!), takze z toho plyne, ze obecna tvrzeni se asi pouzivat nebudou. Jednoduche, elegantni a pokud maji pravnici smysl pro logiku, mohlo by to i fungovat. Pavel Simek / Globe Internet (http://globe.cz) Tel: 02/35365000 GSM: 0604/854014 ICQ: 14898687 Planickova 1 - 162 00 Praha 6 (http://globe.namape.cz)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST