Dne 19. 5. 2000 Anonym napsal:
> To nemas tak docela pravdu, pokud si cenu dobre vypocitas, tak je to
> dobre lakadlo pro lidi.
To bych pak ale musel kalkulovat cenu kazdemu inzerentovi jinak a to az po
analyze jeho banneru a zamereni kampane. Pak je to mozna realne. Kdyz bude
inzerent prodavat auta za 3 miliony, bude ho kliknuti stat 1000,-, kdyz to
bude freemail bude ho stat 20,-.
Pak je to ale trochu podivne a uplne se vzdalujici bezne realite. Stoji 30
vterin v TV jine penize reklama BMW a jine penize Persil??
S pozdravem Tomas Krause
--
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST