Dobry den,
tak se mi mozna v minulem prispevku podarilo trochu upresnit plany nasi
spolecnosti, ale zaroven se mi podarilo tuto spolecnost ke dni 5.4.2000
pohrbit : "ale pochopte ze nase spolecnost
EXITUJE od 5.4.2000". Tento neumyslny preklep timto opravuji a dekuji za
upozorneni.
:o))))))))))))
Standa Vojta
iMACHINA
> -----Původní zpráva-----
> Od: Stanislav Vojta [mailto:standa@imachina.cz]
> Odesláno: 7. dubna 2000 22:57
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: Jake ma plany iMachina - otazka pro jeji zakladatele
>
>
> Dobry den vespolek,
> chtel bych doplnit jenom par stezejnich motivu, ktere nas
> vedly k zalozeni
> nasi spolecnosti. Plynule navazuji na Adama Haunera, ktery vyctem agentur,
> ktere se problematikou on-line reklamy zabyvaji lecos naznacil.
> Mame pocit,
> ze kvalita sluzeb techto subjektu je velice rozdilna a spokojenost jak
> klientu, tak zucastnenych serveru neni uplne 100% (jestli nekomu krivdim,
> tak se omlouvam). Chceme vybudovat on-line agenturu, ktera diky kvalite
> poskytovanych sluzeb bude zajimava nejen pro klienty, ale i pro zucastnena
> media. Doufame, ze diky nasim predchozim zkusenostem ze vsech clanku
> reklamniho retezce (zadavatel inzerce, reklamni agentura,
> medialni agentura,
> medium) dokazeme vymyslet obchodni model, ktery by na jedne strane
> presvedcil zadavatele inzerce ke zvyseni svych rozpoctu na tuto cast
> mediamixu a na strane druhe by prinesl financni zazemi, ktere jak
> dobre vime
> je potreba k budovani kvalitnich medii na Internetu. Nasim zajmem neni
> "zdimat" ze serveru penize, protoze si velice dobre uvedomujeme,
> ze jestlize
> nebudou mit servery dostatek financi pro svuj rozvoj, tak ani my nebudeme
> mit dostatek KVALITNICH medii, ktere muzeme nabidnout klientum, a
> ktere jsou
> predpokladem prilivu financi do ceskeho Internetu. A to je vec, na ktere
> muzeme v konecnem dusledku profitovat vsichni :o)
>
> Predpokladam, ze se urcite najde nekdo, kdo mi opet rekne, ze to je pouze
> soupis peknych frazi (ze pane Straka), ale pochopte ze nase spolecnost
> exituje od 5.4.2000 a ze za 3 dni se neda postavit kompletni obchodni
> strategie, se kterou vstupuje iMACHINA na trh. Pracujeme na tom a v
> nejblizsi dobe budeme mit mnohem jasneji o nasem pusobeni. Dovolte mi
> zaverem jednu prosbu. V soucasne dobe teprve pokladame prvni
> zakladni kameny
> stavby, kterou jsme se rozhodli vybudovat, a proto uvitame Vase napady a
> podnety, kterymi muzete Vy, lide kteri se v oblasti on-line reklamy
> pohybuji, pomoci k vybudovani agentury, se kterou se Vam bude dobre
> spolupracovat.
>
> S pratelskym pozdravem
>
> Standa Vojta
> iMACHINA
> mailto:standa@imachina.cz
>
> > -----Puvodní zpráva-----
> > Od: Anonym [mailto:sms@noreply-YT-II-650.cz]
> > Odesláno: 7. dubna 2000 19:01
> > Komu: reklama@nawebu.cz
> > Predmet: Re: Jake ma plany iMachina - otazka pro jeji zakladatele
> >
> >
> > Opravdu to neni moc presne, prvni dva odstavce by se daly shrnout do
> > jedne vety a treti je jenom omluva za toto. Proc jsem si ted vzpomnel
> > na posledni tisk. zpravu Linxe?
> >
> > > iMACHINA se bude v prvni rade snazit poskytovat profesionalni sluzby.
> > > Profesionality je, zda se, na ceskem Internetu malo a pokud
> ji v nektere
> > > casti spektra sluzeb nektere agentury najdeme, obvykle je
> > "neutralizovana"
> > > nedostatky v jine casti spektra sluzeb teto agentury. To
> > koneckoncu dokazuje
> > > i predchozi diskuze na tema "co si o tom myslite".
> > >
> > > My se pokusime byt profesionalni ve vsem, co budeme nabizet,
> at uz nasim
> > > zakaznikum, nebo provozovatelum serveru, se kterymi budeme
> > spolupracovat,
> > > nebo nasim partnerskym firmam. Online reklama bude urcite velmi
> > dulezitou,
> > > ne vsak jedinou sluzbou, kterou budeme nabizet. Presto verim,
> > ze budeme mit
> > > "focus" a nebudeme se poustet do oblasti, ktere profesionalne
> > delat neumime.
> > >
> > > Uvedomuji si, ze je to hodne obecna definice toho, co budeme
> > delat. Je to
> > > ale i velky zavazek, protoze mi tento mail muzete "omlatit o
> > hlavu" kdykoliv
> > > budete mit pocit, ze z profesionality zklouzavame nekam jinam, nebo ze
> > > delame neco, cemu nerozumime.
> >
> >
> > e-mail: sms@noreply-YT-II-650.cz
> > SMS: sms@noreply-YT-II-650.cz
> > ICQ:
> >
> >
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST