RE: Jake ma plany iMachina - otazka pro jeji zakladatele

From: Stanislav Vojta (standa@imachina.cz)
Date: 07. 04. 2000, 22:57 CEST


Dobry den vespolek,
	chtel bych doplnit jenom par stezejnich motivu, ktere nas vedly k zalozeni
nasi spolecnosti. Plynule navazuji na Adama Haunera, ktery vyctem agentur,
ktere se problematikou on-line reklamy zabyvaji lecos naznacil. Mame pocit,
ze kvalita sluzeb techto subjektu je velice rozdilna a spokojenost jak
klientu, tak zucastnenych serveru neni uplne 100% (jestli nekomu krivdim,
tak se omlouvam). Chceme vybudovat on-line agenturu, ktera diky kvalite
poskytovanych sluzeb bude zajimava nejen pro klienty, ale i pro zucastnena
media. Doufame, ze diky nasim predchozim zkusenostem ze vsech clanku
reklamniho retezce (zadavatel inzerce, reklamni agentura, medialni agentura,
medium) dokazeme vymyslet obchodni model, ktery by na jedne strane
presvedcil zadavatele inzerce ke zvyseni svych rozpoctu na tuto cast
mediamixu a na strane druhe by prinesl financni zazemi, ktere jak dobre vime
je potreba k budovani kvalitnich medii na Internetu. Nasim zajmem neni
"zdimat" ze serveru penize, protoze si velice dobre uvedomujeme, ze jestlize
nebudou mit servery dostatek financi pro svuj rozvoj, tak ani my nebudeme
mit dostatek KVALITNICH medii, ktere muzeme nabidnout klientum, a ktere jsou
predpokladem prilivu financi do ceskeho Internetu. A to je vec, na ktere
muzeme v konecnem dusledku profitovat vsichni :o)

Predpokladam, ze se urcite najde nekdo, kdo mi opet rekne, ze to je pouze
soupis peknych frazi (ze pane Straka), ale pochopte ze nase spolecnost
exituje od 5.4.2000 a ze za 3 dni se neda postavit kompletni obchodni
strategie, se kterou vstupuje iMACHINA na trh. Pracujeme na tom a v
nejblizsi dobe budeme mit mnohem jasneji o nasem pusobeni. Dovolte mi
zaverem jednu prosbu. V soucasne dobe teprve pokladame prvni zakladni kameny
stavby, kterou jsme se rozhodli vybudovat, a proto uvitame Vase napady a
podnety, kterymi muzete Vy, lide kteri se v oblasti on-line reklamy
pohybuji, pomoci k vybudovani agentury, se kterou se Vam bude dobre
spolupracovat.

S pratelskym pozdravem

Standa Vojta
iMACHINA
mailto:standa@imachina.cz

> -----Původní zpráva-----
> Od: Dalibor Straka [mailto:straka@bo-net.cz]
> Odesláno: 7. dubna 2000 19:01
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: Re: Jake ma plany iMachina - otazka pro jeji zakladatele
>
>
> Opravdu to neni moc presne, prvni dva odstavce by se daly shrnout do
> jedne vety a treti je jenom omluva za toto. Proc jsem si ted vzpomnel
> na posledni tisk. zpravu Linxe?
>
> > iMACHINA se bude v prvni rade snazit poskytovat profesionalni sluzby.
> > Profesionality je, zda se, na ceskem Internetu malo a pokud ji v nektere
> > casti spektra sluzeb nektere agentury najdeme, obvykle je
> "neutralizovana"
> > nedostatky v jine casti spektra sluzeb teto agentury. To
> koneckoncu dokazuje
> > i predchozi diskuze na tema "co si o tom myslite".
> >
> > My se pokusime byt profesionalni ve vsem, co budeme nabizet, at uz nasim
> > zakaznikum, nebo provozovatelum serveru, se kterymi budeme
> spolupracovat,
> > nebo nasim partnerskym firmam. Online reklama bude urcite velmi
> dulezitou,
> > ne vsak jedinou sluzbou, kterou budeme nabizet. Presto verim,
> ze budeme mit
> > "focus" a nebudeme se poustet do oblasti, ktere profesionalne
> delat neumime.
> >
> > Uvedomuji si, ze je to hodne obecna definice toho, co budeme
> delat. Je to
> > ale i velky zavazek, protoze mi tento mail muzete "omlatit o
> hlavu" kdykoliv
> > budete mit pocit, ze z profesionality zklouzavame nekam jinam, nebo ze
> > delame neco, cemu nerozumime.
>
> Dalibor Straka, BoNet
> e-mail: straka@bo-net.cz
> SMS: sms@bo-net.cz
> ICQ: 8454840
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST