RE: co si o tom myslite?

From: Ondrej Veis (ondrej@nms.cz)
Date: 07. 04. 2000, 14:03 CEST


ahoj reklamo,

bavime se jiste o ciste "hypoteticke"  :-)) variante propletence
zadavatel -> reklamka/medialka -> medium, za nimz by mohl stat jeden
vlastnik...

Myslim si, ze je to neeticke ze strany agentur(y), protoze se nikdy nebude
chovat nezavisle pri medialnim planovani a hloupe ze strany zadavatele, kdyz
si u takove agentury reklamu objedna.

peknej vikend,

Ondrej Veis, ICQ: 16297668
Network Media Service, s.r.o.
http://www.nms.cz/



-----Original Message-----
From: Peter Podolinský [mailto:peter@imachina.cz]
Sent: Friday, April 07, 2000 8:21 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: co si o tom myslite?


Ahoj,

dotaz do konference, co si myslite o tom, kdyz zadavatel reklamy (inzerent)
vlastni agenturu, ktera planuje a nakupuje reklamu a co si myslite o tom,
kdyz agentura, ktera planuje a nakupuje reklamu vlastni a provozuje media.
Neptam se jenom na Internet, zajimalo by mne, co o tom soudite obecne,
muzeme se bavit treba o hypotetickem mediu "zadni stranka listku do kina"
... inzerent vlastni agenturu, ktera mu zajistuje reklamu na zadnich
strankach listku do vsech siti vsech kin, a pro jednu z tech siti kin je
agentura exkluzivnim provozovatelem zadnich stranek listku, protoze ty
listky treba tiskne.

Diky,

Peter



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST