ahoj reklamo, bavime se jiste o ciste "hypoteticke" :-)) variante propletence zadavatel -> reklamka/medialka -> medium, za nimz by mohl stat jeden vlastnik... Myslim si, ze je to neeticke ze strany agentur(y), protoze se nikdy nebude chovat nezavisle pri medialnim planovani a hloupe ze strany zadavatele, kdyz si u takove agentury reklamu objedna. peknej vikend, Ondrej Veis, ICQ: 16297668 Network Media Service, s.r.o. http://www.nms.cz/ -----Original Message----- From: Peter Podolinský [mailto:peter@imachina.cz] Sent: Friday, April 07, 2000 8:21 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: co si o tom myslite? Ahoj, dotaz do konference, co si myslite o tom, kdyz zadavatel reklamy (inzerent) vlastni agenturu, ktera planuje a nakupuje reklamu a co si myslite o tom, kdyz agentura, ktera planuje a nakupuje reklamu vlastni a provozuje media. Neptam se jenom na Internet, zajimalo by mne, co o tom soudite obecne, muzeme se bavit treba o hypotetickem mediu "zadni stranka listku do kina" ... inzerent vlastni agenturu, ktera mu zajistuje reklamu na zadnich strankach listku do vsech siti vsech kin, a pro jednu z tech siti kin je agentura exkluzivnim provozovatelem zadnich stranek listku, protoze ty listky treba tiskne. Diky, Peter
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST