Muzeme se klidne bavit konkretneji o agenture MIA :-). Me jako napr. zastupce serveru Mensa (www.mensa.cz), ktery MIA zastupuje, pochopitelne dost udivuje, ze se treba reklama Hypernovy nahrne na Svet namodro, ktery podle me jen stezi cte ta spravna cilova skupina, ale co muzu delat? Zda se, ze kazda agentura (pokud mam jmenovat konkretne, tak MIA a IP) ma uzkou skupinu favorizovanych webu (do kterych pochopitelne patri pripadne weby, ktere napr. MIA provozuje), na kterou umistuje vsechnu reklamu, vetsina ostatnich serveru dostane v lepsim pripade drobky (jsou ale dobre treba k tomu, aby byly ve vymennem systemu). Napada nekoho, co se s tim da delat? Pokud existuje pouze nekolik agentur a vsechny jednaji stejne, mnoho na vyber toho clovek nema... Pevne doufam, ze vsichni pracovnici MIA, kteri toto ctou, me za to nebudou nijak popotahovat :-). Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Mensa CR, www.mensa.cz Miss Internet, www.cybermiss.cz Novy den, www.novyden.cz > dotaz do konference, co si myslite o tom, kdyz zadavatel reklamy (inzerent) > vlastni agenturu, ktera planuje a nakupuje reklamu a co si myslite o tom, kdyz > agentura, ktera planuje a nakupuje reklamu vlastni a provozuje media. Neptam > se jenom na Internet, zajimalo by mne, co o tom soudite obecne, muzeme se > bavit treba o hypotetickem mediu "zadni stranka listku do kina" ... inzerent > vlastni agenturu, ktera mu zajistuje reklamu na zadnich strankach listku do > vsech siti vsech kin, a pro jednu z tech siti kin je agentura exkluzivnim > provozovatelem zadnich stranek listku, protoze ty listky treba tiskne.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST