RE: WorldOnline

From: jaroslav.vavrina@dmms.cz
Date: 02. 03. 2000, 13:34 CET


Tak to asi uplne nebude. Propagace v mediich je pro on-line firmy otazkou
budovani znacky. Srovnavat procento reakce na spot a kliknuti na banner,
nejde pokud za tim neni srovnani absolutnich poctu. Pro zajímavost, tyto
firmy jsou nejrychleji rostoucím segmentem zadavatelu americkych reklamnich
agentur. Dukazem toho ze se takova reklama netyka jen "nepripojenych" je
nakonec i tato diskuse. Cilem je urcite zasahnout obe skupiny. V prvnim
pripade aby si ten kdo se rozhoduje pripojit vybavil urcitou znacku a tim
bylo jeho rozhodovani ovlivneno. U pripojenych je to ponekud tezsi, protoze
zmenit pouzivani neceho zabehnuteho je nepomerne tezsi. (Jen si vezmete jak
je tezke treba zmenit banku, prestoze v te vasi jsou pomali a neochotni)
Presto zvlaste tam kde je vetsi frekvence spatnych zkusenosti se da ocekavat
uspech. Takze jsem presvedcen ze muzeme ocekavat stale vetsi frekvenci
reklamy on-line firem nejen v televizi. Po providerech prijdou portaly,
obchody, sluzby, zabava....

Jarda

-----Původní zpráva-----
Od:	Miroslav Večerný [mailto:vecerny@webner.sk]
Odesláno:	2. března 2000 11:31
Komu:	'reklama@nawebu.cz'; 'Marek'
Předmět:	RE: WorldOnline


	ad. opodstatnenost reklamy na net_oidne zalezitosti v inych
mediach: podla nejakeho prieskumu, konaneho v usa v obdobi okolo vianoc
sa uspesnost nasadenia reklamy na internetove sluzby v ne_internetovych
mediach pohybuje, ak si dobre pamatam, niekde okolo 5% (teda ze
spominane percento natukalo adresu do prehliadaca na zaklade reklamy v
TV a pod) ... nepamatam si _presne_ cisla, ale viem, ze to bolo hlboko
pod percentami "klikacov", ktori prisli na stranky z reklamnych
bannerov, sponz.liniek a pod ... otazka teda znie, ci reklama na inetove
zalezitosti (pozor, nemyslim tym na 5 sec zobrazenu url 10pix fontom pod
30 sekundovym spotom na auto, ale "URL cez celu obrazovku") ma iny
vyznam, nez ako ukazanie off_line svetu, ze v nete je nejaky potencial
:) ?

	miro

> -----Original Message-----
> From:	Marek [SMTP:marek@iol.cz]
>
> Zdar!
> Videli jste (streda 19:46 CT1) reklamu na WorldOnline na CT1?
> Mate nekdo potuchy, kolik stoji takova reklama na CT1 mezi zpravama a
> sportem?
>
> No a libila se vam?
> Mne osobne neurazila - ostatne WOL pouzivam :)
>
> Osobne jsem rad, ze se reklamy na internet a providery objevuji i v
> jinych
> mediich nez na inetu - je treba, aby se zapojili i nezapojeni (vim o
> cem
> mluvim-nas reditel je *velmi konzervativni* a neschvalil (zatim)
> pevnou
> linku pro firmu s 200 lidma a 150 pocitacema!
>
> Marek
>
>

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST