RE: WorldOnline

From: Miroslav Večerný (vecerny@webner.sk)
Date: 01. 03. 2000, 20:03 CET


	ad. opodstatnenost reklamy na net_oidne zalezitosti v inych
mediach: podla nejakeho prieskumu, konaneho v usa v obdobi okolo vianoc
sa uspesnost nasadenia reklamy na internetove sluzby v ne_internetovych
mediach pohybuje, ak si dobre pamatam, niekde okolo 5% (teda ze
spominane percento natukalo adresu do prehliadaca na zaklade reklamy v
TV a pod) ... nepamatam si _presne_ cisla, ale viem, ze to bolo hlboko
pod percentami "klikacov", ktori prisli na stranky z reklamnych
bannerov, sponz.liniek a pod ... otazka teda znie, ci reklama na inetove
zalezitosti (pozor, nemyslim tym na 5 sec zobrazenu url 10pix fontom pod
30 sekundovym spotom na auto, ale "URL cez celu obrazovku") ma iny
vyznam, nez ako ukazanie off_line svetu, ze v nete je nejaky potencial
:) ?

	miro

> -----Original Message-----
> From:	Marek [SMTP:marek@iol.cz]
> 
> Zdar!
> Videli jste (streda 19:46 CT1) reklamu na WorldOnline na CT1?
> Mate nekdo potuchy, kolik stoji takova reklama na CT1 mezi zpravama a
> sportem?
> 
> No a libila se vam?
> Mne osobne neurazila - ostatne WOL pouzivam :)
> 
> Osobne jsem rad, ze se reklamy na internet a providery objevuji i v
> jinych
> mediich nez na inetu - je treba, aby se zapojili i nezapojeni (vim o
> cem
> mluvim-nas reditel je *velmi konzervativni* a neschvalil (zatim)
> pevnou
> linku pro firmu s 200 lidma a 150 pocitacema!
> 
> Marek
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST