ad. opodstatnenost reklamy na net_oidne zalezitosti v inych mediach: podla nejakeho prieskumu, konaneho v usa v obdobi okolo vianoc sa uspesnost nasadenia reklamy na internetove sluzby v ne_internetovych mediach pohybuje, ak si dobre pamatam, niekde okolo 5% (teda ze spominane percento natukalo adresu do prehliadaca na zaklade reklamy v TV a pod) ... nepamatam si _presne_ cisla, ale viem, ze to bolo hlboko pod percentami "klikacov", ktori prisli na stranky z reklamnych bannerov, sponz.liniek a pod ... otazka teda znie, ci reklama na inetove zalezitosti (pozor, nemyslim tym na 5 sec zobrazenu url 10pix fontom pod 30 sekundovym spotom na auto, ale "URL cez celu obrazovku") ma iny vyznam, nez ako ukazanie off_line svetu, ze v nete je nejaky potencial :) ? miro > -----Original Message----- > From: Marek [SMTP:marek@iol.cz] > > Zdar! > Videli jste (streda 19:46 CT1) reklamu na WorldOnline na CT1? > Mate nekdo potuchy, kolik stoji takova reklama na CT1 mezi zpravama a > sportem? > > No a libila se vam? > Mne osobne neurazila - ostatne WOL pouzivam :) > > Osobne jsem rad, ze se reklamy na internet a providery objevuji i v > jinych > mediich nez na inetu - je treba, aby se zapojili i nezapojeni (vim o > cem > mluvim-nas reditel je *velmi konzervativni* a neschvalil (zatim) > pevnou > linku pro firmu s 200 lidma a 150 pocitacema! > > Marek > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST