Miroslav Hlavicka wrote: > Takze i kdyby tech mobilistu bylo "jen" 1 800 000, tak je to porad > moznost oslovit petinu populace - navic tu nejaktivnejsi petinu (nejsou > v tom male deti a velmi stari lide). K tomu je potreba pricist i to, ze > lide s mobilem patri k te technicky vzdelanejsi casti obyvatel a na > skupinu "mobilistu" se mnohem lepe smeruje cilena reklama. Ano, odeslanim anonymni SMS "Milacku, nezapomen dnes koupit ten novy PERSIL!" na 1800000 mobilu jiste zapricinite okamzite fronty v drogeriich :o)))) Jenze co se do SMS vejde? Pijte Coca-Colu - cerne na zelenem, hnusne, bez zvuku... jasne, casem buded rozsireny WAP, barvy jiste take, zvuk bude take urcite nasledovat. Jenze co kdyz chci mit klid? Proste jsem si koupil telefon a nechci byt atakovamn zadnym stupidnim svinstvem, produkovanym spotrebni spolecnosti > Navic muze operator vydat jakysi dotaznik, kde majitel vyplni, o jaka > SMSka ma zajem - zda o sport, umeni, techniku... Pro cilenou reklamu > naprosto idealni. Za chvili uz nebudeme mit zadne soukromi. Operatori pak budou podle polohy vuci BTS automaticky posilat nasim manzelkam hlaseni o nevere ;-) /prisel, vypnul mobil, zahnul a za hodinu mobil zapnul ;-)/ Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST