> ale v tech > milionech jsou i taci, co uz mobila nepouzivaji Ja myslim, ze to je zanedbatelna spetka lidi. Spousta lidi, co uz mobila nema, ho proste nekomu dala nebo prevedla. Navic se mobilni telefonie stale rozviji a pribyvani novych jedincu je rychlejsi nez ubyvani. Rozhodne ta reklama oslovi asi nejvic lidi, hned po televiznim vysilani. Navic spousta lidi u televize pri reklame prepina kanaly ( "Co davaj na dvojce, mamo ?" ), takze reklamu sleduje mensi mnozstvi lidi nez vlastni porad (prokazano merenim peoplemetru). Zatimco rozeslane SMSko prijde proste KAZDEMU mobilistovi. Takze i kdyby tech mobilistu bylo "jen" 1 800 000, tak je to porad moznost oslovit petinu populace - navic tu nejaktivnejsi petinu (nejsou v tom male deti a velmi stari lide). K tomu je potreba pricist i to, ze lide s mobilem patri k te technicky vzdelanejsi casti obyvatel a na skupinu "mobilistu" se mnohem lepe smeruje cilena reklama. Ja osobne ocekavam, ze v budoucnu bude zavedena jakasi forma placene reklamy via mobil - napriklad tak, ze majitel mobilu si bude muset prijem temto zprav u operatora povolit, a pak treba za kazde prijate SMS s reklamou dostane dve minuty volani zdarma. Spousta tzv. "socek" (to jsou ti, co se prihlasuji do vsech tech blbin typu "vydelavejte surfovanim na internetu") si to urcite zapne. 8^) Navic muze operator vydat jakysi dotaznik, kde majitel vyplni, o jaka SMSka ma zajem - zda o sport, umeni, techniku... Pro cilenou reklamu naprosto idealni. Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST