Re: SMS servery - RODEO

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 13. 01. 2000, 11:53 CET


> ale v tech
>  milionech jsou i taci, co uz mobila nepouzivaji

Ja myslim, ze to je zanedbatelna spetka lidi. Spousta lidi, co uz mobila
nema, ho proste nekomu dala nebo prevedla. Navic se mobilni telefonie
stale rozviji a pribyvani novych jedincu je rychlejsi nez ubyvani.
Rozhodne ta reklama oslovi asi nejvic lidi, hned po televiznim vysilani.
Navic spousta lidi u televize pri reklame prepina kanaly ( "Co davaj na
dvojce, mamo ?" ), takze reklamu sleduje mensi mnozstvi lidi nez vlastni
porad (prokazano merenim peoplemetru). Zatimco rozeslane SMSko prijde
proste KAZDEMU mobilistovi. 

Takze i kdyby tech mobilistu bylo "jen" 1 800 000, tak je to porad
moznost oslovit petinu populace - navic tu nejaktivnejsi petinu (nejsou
v tom male deti a velmi stari lide). K tomu je potreba pricist i to, ze
lide s mobilem patri k te technicky vzdelanejsi casti obyvatel a na
skupinu "mobilistu" se mnohem lepe smeruje cilena reklama.

Ja osobne ocekavam, ze v budoucnu bude zavedena jakasi forma placene
reklamy via mobil - napriklad tak, ze majitel mobilu si bude muset
prijem temto zprav u operatora povolit, a pak treba za kazde prijate SMS
s reklamou dostane dve minuty volani zdarma. Spousta tzv. "socek" (to
jsou ti, co se prihlasuji do vsech tech blbin typu "vydelavejte
surfovanim na internetu") si to urcite zapne. 8^)

Navic muze operator vydat jakysi dotaznik, kde majitel vyplni, o jaka
SMSka ma zajem - zda o sport, umeni, techniku...  Pro cilenou reklamu
naprosto idealni.


	Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST