> Ja bych netrval na te nebannerovosti. Vetsina serveru ma prostor pro > banner v designu a sponzorovi by se IMHO nelibylo, kdyby se tocily i jine > bannery. Predelavat design take nikdo nebude (pokud nepujde o sponzora > minimalne na rok), takze je banner idealni + samozrejme dalsi > zviditelneni > sponzora - veticka o sponzoringu, ikonka atd. > > Aktivite se asi meze nekladou, spise nez o technicke provedeni, jde o to, > zda ma sponzoring v Cechach smysl, jestli ma nekdo zkusenost atd. > > S pozdravem Tomas Krause Ja bych naopak nebannerovost preferoval. Povazuji totiz za dulezite, aby reklama sponzora od klasicke reklamy byla vyrazne odlisna. Rozdil mezi sponzorem a inzerentem vidim v psychologickem dopadu na ctenare - reklamu povazuji vetsinou za nutne zlo: je vsude, nevyhne se ji a jeste ke vsemu zdrzuje... ...naopak sponzor je ten hodny pan, diky kteremu je mozne tyto stranky provozovat :-) - pokud tedy bude sponzoring formou klasickych banneru, tento rozdil se stira. A ohledne toho, jestli se sponzorovi libi nebo nelibi pritomnost dalsich banneru: pochybuji, ze by nejaky sponzor byl ochotny financovat cely provoz serveru, takze co mu zbyva? Maximalne si muze vynutit, ze tam nebude reklama konkurence... Jinak my formu sponzoringu rovnez pripravujeme a zatim jsem narazil na jeden problem: jak je to z pohledu ucetnictvi? Mam pocit, ze sponzorstvi si nelze dat do nakladu v plne vysi a tudiz je nutne na faktury psat, ze se jedna o reklamu. Je to tak? Jan Schneedorfer MoonFace s.r.o. Koubkova 10, 120 00 Praha 2 Tel.: (02) 2492 1780, 2491 3774 Fax: (02) 2492 0073 Mobil: 0603 517 047 E-mail: mailto:jan.schneedorfer@moonface.cz WWW: http://www.moonface.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST