RE: Reklama a sponzoring

From: Jan Schneedorfer (jan.schneedorfer@moonface.cz)
Date: 11. 05. 1999, 23:22 CEST


> Ja bych netrval na te nebannerovosti. Vetsina serveru ma prostor pro
> banner v designu a sponzorovi by se IMHO nelibylo, kdyby se tocily i jine
> bannery. Predelavat design take nikdo nebude (pokud nepujde o sponzora
> minimalne na rok), takze je banner idealni + samozrejme dalsi
> zviditelneni
> sponzora - veticka o sponzoringu, ikonka atd.
>
> Aktivite se asi meze nekladou, spise nez o technicke provedeni, jde o to,
> zda ma sponzoring v Cechach smysl, jestli ma nekdo zkusenost atd.
>
> 				S pozdravem Tomas Krause

Ja bych naopak nebannerovost preferoval. Povazuji totiz za dulezite, aby
reklama sponzora od klasicke reklamy byla vyrazne odlisna. Rozdil mezi
sponzorem a inzerentem vidim v psychologickem dopadu na ctenare -
reklamu povazuji vetsinou za nutne zlo: je vsude, nevyhne se ji a jeste
ke vsemu zdrzuje...

...naopak sponzor je ten hodny pan, diky kteremu je mozne tyto stranky
provozovat :-)

- pokud tedy bude sponzoring formou klasickych banneru, tento rozdil se
stira.

A ohledne toho, jestli se sponzorovi libi nebo nelibi pritomnost dalsich
banneru:
pochybuji, ze by nejaky sponzor byl ochotny financovat cely provoz serveru,
takze co mu zbyva? Maximalne si muze vynutit, ze tam nebude reklama
konkurence...

Jinak my formu sponzoringu rovnez pripravujeme a zatim jsem narazil na jeden
problem: jak je to z pohledu ucetnictvi? Mam pocit, ze sponzorstvi si nelze
dat
do nakladu v plne vysi a tudiz je nutne na faktury psat, ze se jedna o
reklamu.
Je to tak?

Jan Schneedorfer
MoonFace s.r.o.
Koubkova 10, 120 00 Praha 2
Tel.: (02) 2492 1780, 2491 3774
Fax: (02) 2492 0073
Mobil: 0603 517 047
E-mail: mailto:jan.schneedorfer@moonface.cz
WWW: http://www.moonface.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST