RE: sponzoring

From: Petr Hanisch (petr.hanisch@softec.cz)
Date: 11. 05. 1999, 12:49 CEST


	Samozrejme, ze jina forma ci format reklamy neznamena okamzite vyssi
ucinnost reklamy. Ale presto si myslim, ze budocnost reklamy tkvi prave ve
sponzoringu. A jde zde především o to, ze jak se bude stále vice penez
vrazet do reklamy na internetu je potreba ji nekde umistovat a klient
samozrejme bude chtit inzerovat na tech nejsledovanejsich mistech. Proto je
potreba vytvorit další reklamni plochy, tim nechci rict, ze na jedne
strankce budou třeba tri ctyri bannery, to ne, ale prave proto je zde místo
pro sponzoring. A jak řekl pan Hauner, nejde vubec o to kolik lidi na danou
reklamu kliklo, sponzoring je reklama o vjemu o zapamatovani o vryti do
pameti. Viz Gambrinus extraliga, viz Mattoni MBL ajine.

	Petr Hanisch

	www.akcie.cz <http://www.akcie.cz> 
	www.multiweb.cz <http://www.multiweb.cz> 




	On Tue, 11 May 1999, David Gottwald wrote:

	> jakou si predstavujete konkretni podobu teto "nebannerove
reklamy".
	> Myslite si, ze lide, kteri jsou jiz z reklamy na Internetu
otraveni,
	> kliknou radeji na neco, co nema kuprikladu tradicni rozmery? Nebo
je
	> presvedci veta o tom, ze "Tento server sponzoruje...."?
	> A jeste jedna vec k diskusi - jednou jsem se setkal s resenim,
ktere me
	> celkem hodne prekvapilo - reklama nejake firmy mela byt na webu
jine
	> firmy pojata tak, ze se stavajici web predelal napr. do firemnich
barev
	> inzerenta...]

	Sponzoring jako takovy nema za cil okamzity efekt, tj. v pripade
webu
	nejde o to, aby co nejvice lidi kliknulo, ale jako vzdy o
zapamatovani
	znacky, o vryti do podvedomi. Firma, ktera prodava lokomotivy,
podobnou
	reklamu nepotrebuje, pro firmu prodavajici spotrebni zbozi je to v
	podstate nutnosti.
	                                                Adam Hauner
	



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST