Samozrejme, ze jina forma ci format reklamy neznamena okamzite vyssi ucinnost reklamy. Ale presto si myslim, ze budocnost reklamy tkvi prave ve sponzoringu. A jde zde především o to, ze jak se bude stále vice penez vrazet do reklamy na internetu je potreba ji nekde umistovat a klient samozrejme bude chtit inzerovat na tech nejsledovanejsich mistech. Proto je potreba vytvorit další reklamni plochy, tim nechci rict, ze na jedne strankce budou třeba tri ctyri bannery, to ne, ale prave proto je zde místo pro sponzoring. A jak řekl pan Hauner, nejde vubec o to kolik lidi na danou reklamu kliklo, sponzoring je reklama o vjemu o zapamatovani o vryti do pameti. Viz Gambrinus extraliga, viz Mattoni MBL ajine. Petr Hanisch www.akcie.cz <http://www.akcie.cz> www.multiweb.cz <http://www.multiweb.cz> On Tue, 11 May 1999, David Gottwald wrote: > jakou si predstavujete konkretni podobu teto "nebannerove reklamy". > Myslite si, ze lide, kteri jsou jiz z reklamy na Internetu otraveni, > kliknou radeji na neco, co nema kuprikladu tradicni rozmery? Nebo je > presvedci veta o tom, ze "Tento server sponzoruje...."? > A jeste jedna vec k diskusi - jednou jsem se setkal s resenim, ktere me > celkem hodne prekvapilo - reklama nejake firmy mela byt na webu jine > firmy pojata tak, ze se stavajici web predelal napr. do firemnich barev > inzerenta...] Sponzoring jako takovy nema za cil okamzity efekt, tj. v pripade webu nejde o to, aby co nejvice lidi kliknulo, ale jako vzdy o zapamatovani znacky, o vryti do podvedomi. Firma, ktera prodava lokomotivy, podobnou reklamu nepotrebuje, pro firmu prodavajici spotrebni zbozi je to v podstate nutnosti. Adam Hauner
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST