Re: sponzoring

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 11. 05. 1999, 12:42 CEST


On Tue, 11 May 1999, David Gottwald wrote:

> jakou si predstavujete konkretni podobu teto "nebannerove reklamy".
> Myslite si, ze lide, kteri jsou jiz z reklamy na Internetu otraveni,
> kliknou radeji na neco, co nema kuprikladu tradicni rozmery? Nebo je
> presvedci veta o tom, ze "Tento server sponzoruje...."?
> A jeste jedna vec k diskusi - jednou jsem se setkal s resenim, ktere me
> celkem hodne prekvapilo - reklama nejake firmy mela byt na webu jine
> firmy pojata tak, ze se stavajici web predelal napr. do firemnich barev
> inzerenta...]

Sponzoring jako takovy nema za cil okamzity efekt, tj. v pripade webu
nejde o to, aby co nejvice lidi kliknulo, ale jako vzdy o zapamatovani
znacky, o vryti do podvedomi. Firma, ktera prodava lokomotivy, podobnou
reklamu nepotrebuje, pro firmu prodavajici spotrebni zbozi je to v
podstate nutnosti.
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST