On Tue, 11 May 1999, David Gottwald wrote: > jakou si predstavujete konkretni podobu teto "nebannerove reklamy". > Myslite si, ze lide, kteri jsou jiz z reklamy na Internetu otraveni, > kliknou radeji na neco, co nema kuprikladu tradicni rozmery? Nebo je > presvedci veta o tom, ze "Tento server sponzoruje...."? > A jeste jedna vec k diskusi - jednou jsem se setkal s resenim, ktere me > celkem hodne prekvapilo - reklama nejake firmy mela byt na webu jine > firmy pojata tak, ze se stavajici web predelal napr. do firemnich barev > inzerenta...] Sponzoring jako takovy nema za cil okamzity efekt, tj. v pripade webu nejde o to, aby co nejvice lidi kliknulo, ale jako vzdy o zapamatovani znacky, o vryti do podvedomi. Firma, ktera prodava lokomotivy, podobnou reklamu nepotrebuje, pro firmu prodavajici spotrebni zbozi je to v podstate nutnosti. Adam Hauner --=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST