Re: Reklama a sponzoring

From: Petr Slovák (petr@trilog.cz)
Date: 07. 05. 1999, 12:18 CEST


> Zdar vsem,
> stale se mluvi o tom, ze budoucnosti webove reklamy je tzv. sponzoring a 
> klasicke bannery budou ustupovat.
> 
> Co si o tom myslite? Ma s timto v Cechach nekdo zkusenost? At jako inzerent
> nebo provozovatel serveru? 

Mne se to nelibi ani v novinach a casopisech. Jako ctenar nemam vubec jistotu, jestli je to uprimne mineny clanek o tom, ze nejaky vyrobek je opravdu dobry nebo jestli jde o placenou reklamu. Existuji sice urcita pravidla a znacky, diky kterym by mely byt reklamni clanky odlisene, ale ne kazdy to vi a taky mam pocit, ze ne kazdy casopis to dodrzuje. 
Kdyz bych se mel rozhodovat mezi dvemi informacnimi servery, z nichz jeden zije z reklamy z banneru a druhy hlavne ze zisku za placene clanky, tak rozhodne budu navstevovat prvni a na druhy asi chodit nebudu.
Druhy server bude vydelavat na reklame vice (protoze placene clanky jsou drazsi nez reklamni bannery - maji podstatne vetsi ucinnost). Ale kdyz se na to bude stejne jako ja divat vice lidi, tak klesne navstevnost druheho serveru a tim klesnou i jeho prijmy z reklamy. 
Podle me to chce ze strany serveru, ktery se pusti do tohoto zpusobu prodeje reklamy, opatrnost a udrzovani sponzoringu na urcite maximalni hranici, ktera jeste nezhnusi ctenare na tolik, aby se od daneho serveru neodvratili.

Z pohledu ctenare davam prednost banneru pred sponzoringem. Je to jasne oddeleni reklamy od jinych informaci a to se mi libi.

==============================
Ing. Petr Slovak
e-mail: petr@trilog.cz
url: http://www.trilog.cz
tel: 0603 / 501 642
SMS: +420603501642@sms.paegas.cz
==============================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST