Re: Reklamni kampan

From: Radek SPIDLA (spidla@spidla.cz)
Date: 09. 04. 1999, 12:54 CEST


>To je presne ono, kazdy mluvi o necem jinem. My se tady s panem Kubou
>snazime rict, ze pokud je
>klient, ktery je presvedceny o tom, ze chce na Internetu do reklamy
>investovat, tak uz je to jedno, jestli to udela pres IP, MIA nebo pres
>vymmenny system, kde ma vsechno ve vlastnich rukou - zadne male nebo velke
>servery obihat se smlouvama nemusi. Zalezi jen na tom, koho potrebuje
>oslovit a jak a jak moc chce mit na vlastni kampan vliv.
>Vy spise prinasite argumenty pro majitele serveru, proc jit k IP - pro
>potencialniho investora by ty argumenty mely byt asi jine.
>Krome toho - 10x 100.000 je totez jako 1x1.000.000, takze my mame zajem ne
>jenom o ty "high firmy". (to je zkusenost, ne vymysl :o)) )
>
>

To by mohla byt takova pekna tecka za tim nasim problemem, opakuji, to by
mohla byt takova pekna tecka za tim nasim problemem.
Nemohli bychmo probrat, jak tady ostatne uz nekdo navrhoval, vyvoj Pegas TM?

Radek Spidla
----------------------------------------------------------------------------
--------------
spidla@spidla.cz, http://www.spidla.cz
mobil na vyzadani
Spidla Data Processing, Ing. Radek Spidla
Nad stranemi 4545, Zlin 5, 76005,
Czech Republic, Europe
Telefon +42 (067)7219448, 7213434, 7242801, 7242802
----------------------------------------------------------------------------
--------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST