Dne 8. 4. 1999 Patrick Zandl napsal: > Reklamu nemate pravo odmitnout - pokud jste ucinil verejnou nabidku (coz je > vas cenik reklamy), nemuzete rict cikanovi, Unileveru nebo Telecomu, ze jeho > reklamu nevezmete, protoze nechcete. Na to je zakon. To bylo tusim mysleno konkretne u IP, tam je moznost reklamu odmitnout pri planovani kampane. > >Myslim, ze vyhoda IP spociva hlavne v tom, ze nabizi diky svemu > >zazemi vetsi pravdepodobnost komercniho zhodnoceni reklamniho > >prostoru. A co se tyce reklamy na vlozky, pokud by vam tyto penize > >nevonely, mate moznost reklamni kampan odmitnout. S pozdravem Tomas Krause ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ CTETE: http://www.root.cz/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST