Dne 8. 4. 1999 Petr Matousek napsal: > Ne ze bych patril mezi odborniky na reklamu, ale mam dojem, ze kdyz nekdo ma > na starosti reklamu v ct nemusi byt nutne velkym odbornikem, tam jde spis o > vztahy mezi temi nejvyssimi manazery. A rozhodne to neznamena, ze je > odbornikem na reklamu internetovou. A podle jejich dosavadnich kroku, ktere > jsou trochu divne, vcetne zvlastnich kalkulaci toho co zaplati serveru za > vykoupenou plochu, bych soudil, ze vetsim odbornikem rozhodne budou lidi co Me se taky nektere kroky nezdaji a pusobi zmatene, ale sam si to rekl - jde o ty vztahy a kontakty. Nekdo muze byt super odbornik na Internet, ale bude se s timto neznamym odbornikem bavit clovek rozhodujici o penezich na reklamu v Coca-Cole? Tezko. A o tom to je. Tady je spousta odborniku na internetovou reklamu, ale nikdo nema ty kontakty. A ja se proste domnivam, ze lide, pres ktere jdou miliony do TV reklamy, nejsou zadni blbci a jsou schopni prodat i tu internetovou reklamu. Oni totiz ty firmy se v internetove reklame vyznaji jeste mene nez IP, takze se jim IMHO da prodat ledacos. A 'odbornik' se muze vztekat jak chce, ze to prodavaji blbe, pro me je podstatne, ze prodavaji, vic me nezajima. S pozdravem Tomas Krause ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ CTETE: http://www.root.cz/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST