Re: Reklamni kampan

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 08. 04. 1999, 21:41 CEST


Dne 8. 4. 1999 Petr Matousek napsal:

> Ne ze bych patril mezi odborniky na reklamu, ale mam dojem, ze kdyz nekdo ma
> na starosti reklamu v ct nemusi byt nutne velkym odbornikem, tam jde spis o
> vztahy mezi temi nejvyssimi manazery. A rozhodne to neznamena, ze je
> odbornikem na reklamu internetovou. A podle jejich dosavadnich kroku, ktere
> jsou trochu divne, vcetne zvlastnich kalkulaci toho co zaplati serveru za
> vykoupenou plochu, bych soudil, ze vetsim odbornikem rozhodne budou lidi co

Me se taky nektere kroky nezdaji a pusobi zmatene, ale sam si to rekl - 
jde o ty vztahy a kontakty. Nekdo muze byt super odbornik na Internet, ale 
bude se s timto neznamym odbornikem bavit clovek rozhodujici o penezich na 
reklamu v Coca-Cole? Tezko. A o tom to je. Tady je spousta odborniku na 
internetovou reklamu, ale nikdo nema ty kontakty. A ja se proste domnivam, 
ze lide, pres ktere jdou miliony do TV reklamy, nejsou zadni blbci a jsou 
schopni prodat i tu internetovou reklamu. Oni totiz ty firmy se v 
internetove reklame vyznaji jeste mene nez IP, takze se jim IMHO da prodat 
ledacos. A 'odbornik' se muze vztekat jak chce, ze to prodavaji blbe, pro 
me je podstatne, ze prodavaji, vic me nezajima.

				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \   CTETE: http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST