RE: Reklamni kampan

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 08. 04. 1999, 17:25 CEST


Dne 8. 4. 1999 Martin napsal:

> Povezte mi jako nezasvecenemu (verim, ze to bude zajimat i ostatni) jake ma
> system IP (z Vaseho pohledu) lepsi sluzby nez podobne systemy, mam konkretne
> na mysli Billboard a Mr.Lin(x) ? A proc jej doporucujete jako nejvhodnejsi
> reseni kdyz z BB nebo Linxe zadate reklamu z jednoho mista na vice nez 1 000
> serveru a co se tyka UIP tak zasahuji pres 200 000 IP ? Kde se pohybuji tyto
> hodnoty u IP ?

1) ale na jakych 1000 serveru? Koho zajima reklama na studentske strance 
na Geocities?
2) nevim o tom, ze by v BB nebo v Linxu pracovali lide se zkusenostmi s 
prodejem reklamy v jinych mediich za stamiliony rocne.

Ja jsem zastancem IP z nekolika duvodu, ale predne jako PROVOZOVATEL 
serveru, NE ZADAVATEL reklamy.

Samozrejme, ze nebudu zverejnovat podminky smlouvy, ale pochybuji, ze muze 
nekomu nabidnout BB nebo Linx neco podobneho. A vubec bych to nesrovnaval. 
BB a Linx jsou IMHO prioritne vymenne systemy, IP je medialni agentura se 
zaberem od billboardu, pres rozhlas a TV az po Internet. Trochu nestastne 
prezentuje svuj system jako vymenny system, coz je podle me az druhorade.

My jsme proste reklamni prostor prodali IP a o reklamu se nestaram, je 
samozrejme, ze je i v mem zajmu IP doporucovat, protoze mnou doporuceny 
klient se muze objevit i na mem serveru.

				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \   CTETE: http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST