----- Original Message ----- From: Martin <info@clark.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, April 08, 1999 6:24 PM Subject: RE: Reklamni kampan > K tomu Geocities: To, kde je reklama umistena neni vubec podstatne. Prave > zde je treba zasadni rozdil od televize. Na internetu neexistuje PRIME TIME > (nejsledovanejsi cas) kde jsou nejvyssi ceny. Na internetu kazda impresse > znamena jedno nacteni banneru - jedno mozne shlednuti reklamy - a kde se to > konkretne stalo (zda na Seznamu nebo MujWebu) je PRECE zcela jedno. Tady nemate vubec pravdu, protoze ono VELICE zalezi na tom, kde reklama je. Nejen kvuli skladbe navstevniku, kteri na dany server chodi, ale predevsim proto, ze pokud vlezu na stranku, ktera bude mit zeleny podklad a cervene pismo a vsechno na me bude blikat a mezitim bude reklama, tak muze byt jakkoliv dobra, ale spatny dojem nesmaze. Teprve az nekdo bude garantovat urcitou uroven webu, ktere v siti jsou, tak pak to bude skoro jedno, ale i tak bude zalezet na skladbe navstevniku. Petr Matousek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST