RE: Reklamni kampan

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 08. 04. 1999, 19:16 CEST


Dne 8. 4. 1999 Martin napsal:

> Ja jsem nechtel rici, ze reklama na vlozky se mi nelibi (to jsem nevhodne
> napsal), ale chtel jsem rici, ze 90% inzerentu v Ceske TV v dohledne dobe
> nebude inzerovat na webu (Unilever) a ze z protocenych milionu neuvidi jeste
> dlouho cesky internet ani korunu. Stavajivci skupina inzerentu na webu je
> zcela jinde a tam zatim IP zasahuje minimalne.

S tim se da souhlasit, ale kdo ma vetsi sanci presvedcit Tix, ze by mel 
dat treba 1% z penez na reklamu do Internetu? Nejaky Mr.Linx (ani v 
nejmensim nechci urazit nikoho okolo tohoto projektu) nebo agentura 
zvucneho jmena, pracujici pro Tix jiz nekolik let. Pochopte, ze ty klienty 
privede na nezname medium pouze jejich znamy a osvedceny partner a pokud 
se to povede, vydelaji na tom vsichni a i na Linxu potkame casem banner se 
spinavou ponozkou a zarive bilym Tixem.


				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \   CTETE: http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST