Re: BannerCalls

From: Jiri Barborik (bj@redigy.cz)
Date: 04. 02. 1999, 13:27 CET


Robert Bares wrote:
> 
> Kazdopadne musi byt cena BannerCalls 3-4x vyssi nez impressions aby se to
> vyplatilo provozovateli (vychazim z toho, ze jeden clobrda navstivi tak 3-4
> stranky, tedy u nas). Ja IP zatim verim, doufam ze me nezklamou.


Na vysi ceny za BannerCall budou predpokladam dost rozdilne nazory.
Clovek provozojuci typicky rozcestnik, kde se navstevnik prilis 
neohreje bude asi s cenou spokojeny, ne tak provozovatel rozsahleho
tematicky jednostranne zamereneho webu s vyssim poctem stranek 
shlednutych jednim clovekem. Myslim, ze pocitani impressions je 
spravedlivejsi.


Jiri Barborik

-- jiri bj barborik ---------------------------------------------------
   tel.: +420 603 498292                             redigy internet  
   jiri.barborik@redigy.cz                       nesverova 1 olomouc  
----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST