Robert Bares wrote: > > Kazdopadne musi byt cena BannerCalls 3-4x vyssi nez impressions aby se to > vyplatilo provozovateli (vychazim z toho, ze jeden clobrda navstivi tak 3-4 > stranky, tedy u nas). Ja IP zatim verim, doufam ze me nezklamou. Na vysi ceny za BannerCall budou predpokladam dost rozdilne nazory. Clovek provozojuci typicky rozcestnik, kde se navstevnik prilis neohreje bude asi s cenou spokojeny, ne tak provozovatel rozsahleho tematicky jednostranne zamereneho webu s vyssim poctem stranek shlednutych jednim clovekem. Myslim, ze pocitani impressions je spravedlivejsi. Jiri Barborik -- jiri bj barborik --------------------------------------------------- tel.: +420 603 498292 redigy internet jiri.barborik@redigy.cz nesverova 1 olomouc ----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST