Tomas Krause wrote: > > V souvislosti se vstupem IP na pole internetove reklamy se objevil take > mene znamy pojem BannerCalls. Na rozdil od prodeje poctu Impressions, kdy > je navstevnikovi serveru servirovan jeden banner za druhym, ma navstevnik > pri systemu BanneCalls stale jeden prouzek po celou navstevu serveru. Pokud tomu dobre rozumim, tak bez pouziti cookies (IP agentura prohlasovala, ze vymenny system cookies nepouziva) je jedina mozna identifikace navstevnika podle jeho IP adresy a za pocet unikatnich IP adres (krat nejaky koeficient) bude take provozovatel webu odmenen. V dnesni dobe firemnich proxy kesi (anglicky napsane to vypada dost divne:) a cesnetich transparentnich kesi si tedy dovedu predstavit i spolehlivejsi zpusob mereni navstevnosti... Ale nechme se radeji prekvapit, na kritiku je casu dost. Jiri Barborik -- jiri bj barborik --------------------------------------------------- tel.: +420 603 498292 redigy internet jiri.barborik@redigy.cz nesverova 1 olomouc ----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST