-----Původní zpráva----- Od: Pavel Simek <pavel.simek@pinknet.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 10. listopadu 1998 18:13 Předmět: Re: uspesnost reklamy v procentech Dobry den, protoze jiz dele jak tyden debata stagnuje a ja mam zaroven otazku dovolim si ji rici: kolik procent odkliknute ( necilene ) reklamy jste ochotni oznacit jako : propadak spatne dobre vyborne ? Jsem jen prilezitostny ctenar teto konference a reklamou se zabyvam jen jako jeji obcasny tvurce, ale neda mi to, abych neco na toto tema nenapsal. Podle me to velmi silne zalezi na typu konkretniho prouzku. U nekterych prouzku, ktere jsem delal, jsem vubec primarne neuvazoval, ze by na ne lidi klikali (napr. Reserse.cz -- predpokladam, ze na banneru si lidi prectou URL, zafixuji si ho v hlave a nekdy, az budou neco potrebovat, ho vytukaji v browseru). Takze z hlediska statistiky to muze byt propadak, ale pritom muze byt velmi ucinny. Jinym prikladem je banner PhoneGlobe, ktery jsem pojal jako "instruktazni film", vysvetlujici, k cemu je ta sluzba dobra. Zda se mi, ze se obcas zapomina na informacni smysl reklamy -- prouzky se chapou jen jako odkazy typu "Koukni na me, jak jsem hezky... klikni si a budes cumet jeste vic". *** Pavel Simek *** E-mail: pavel.simek@pinknet.cz *** ICQ: 14898687 *** http://home.pinknet.cz/~psimek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST