Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Pavel Simek (psimek@pinknet.cz)
Date: 10. 11. 1998, 18:16 CET


-----Původní zpráva-----
Od: Pavel Simek <pavel.simek@pinknet.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 10. listopadu 1998 18:13
Předmět: Re: uspesnost reklamy v procentech


    Dobry den,
    protoze jiz dele jak tyden debata stagnuje a ja mam zaroven
    otazku dovolim si ji rici:
    
    kolik procent odkliknute ( necilene ) reklamy jste ochotni oznacit jako :
    propadak
    spatne
    dobre
    vyborne ?
Jsem jen prilezitostny ctenar teto konference a reklamou se zabyvam jen jako jeji obcasny tvurce, ale neda mi to, abych neco na toto tema nenapsal. Podle me to velmi silne zalezi na typu konkretniho prouzku. U nekterych prouzku, ktere jsem delal, jsem vubec primarne neuvazoval, ze by na ne lidi klikali (napr. Reserse.cz -- predpokladam, ze na banneru si lidi prectou URL, zafixuji si ho v hlave a nekdy, az budou neco potrebovat, ho vytukaji v browseru). Takze z hlediska statistiky to muze byt propadak, ale pritom muze byt velmi ucinny. Jinym prikladem je banner PhoneGlobe, ktery jsem pojal jako "instruktazni film", vysvetlujici, k cemu je ta sluzba dobra. Zda se mi, ze se obcas zapomina na informacni smysl reklamy -- prouzky se chapou jen jako odkazy typu "Koukni na me, jak jsem hezky... klikni si a budes cumet jeste vic".
 
*** Pavel Simek
*** E-mail: pavel.simek@pinknet.cz
*** ICQ: 14898687
*** http://home.pinknet.cz/~psimek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST